Concept You, концепція розкішного седана, покликаного задовольнити потреби сучасних людей, відкриває перед Volvo Car Corporation перспективи глобального росту.
Нова концептуальна модель представлена на Автосалоні у Франкфурті.
“Concept You дозволяє нашим клієнтам зрозуміти, яким буде наш наступний великий седан. Поєднання сучасного Скандинавського дизайну, майстерного оздоблення та інтуїтивно-зрозумілих для користувача технологій буде привабливим для покупців в класі “люкс” в усьому світі”, – відмітив Стефан Джакобі (Stefan Jacoby), президент та головний керуючий Volvo Car Corporation.
Concept You є наступником концептуальної моделі Concept Universe, яка була презентована на автосалоні в Шанхаї раніше цього року. Обидві концептуальні автомобілі дозволяють дізнатися думку покупців щодо того, що необхідно для формування дизайну майбутнього великого седана Volvo.
На виставці в Шанхаї Volvo Car Corporation проводила опитування перспективних покупців в Китаї. Більш того, компанії вдалося провести глобальне дослідження та оцінити сприйняття концептуальної моделі Concept Universe, роблячи опитування та вивчаючи коментарі в соціальних мережах.
“Ми отримали важливу інформацію, яка використовувалась для розробки Concept You. Цей автомобіль, на відміну від Concept Universe, демонструє більш вражаючи форми, що нагадують купе, в той час як фронтальна частина створена в більш класичному стилі Volvo”, – розповідає Пітер Хорбері (Peter Horbury), віце-президент з дизайну Volvo Car Corporation.
“Сьогодні фастбек користується особливим інтересом серед європейських споживачів. Ми відмічаємо спадковість цієї тенденції на ринку Китаю. Наша головна мета – дізнатися, наскільки вражаючими мають бути форми нашого майбутнього седана, щоб досягти світового успіху. Нам дуже хочеться знати, що люди думають про наш новий Concept You“, – додав Пітер Хорбері.
Автомобілі, створені для людей
Стратегія Volvo Car Corporation націлена на збільшення прибутковості, будучи головним постачальником продукції, створеної виключно у відповідності з вимогами та життєвим стилем своїх покупців.
“Наше серце незмінно в Швеції, але ми бачимо та чуємо людей в усьому світі, і ми прагнемо запропонувати найкраще нашим покупцям в сегменті автомобілів класу “люкс”. Концептуальна модель Concept You демонструє, як сприйняття розкоші виходить за традиційні межі. Люди все більше цінують елегантний дизайн, відмінну якість та передові технології”, – додав Стефан Джакобі.
Декілька аспектів нової стратегії
Концептуальна модель Concept You демонструє декілька аспектів нової стратегії “Designed Around You” (“Створений навколо тебе”), яку реалізує наразі Volvo Car Corporation:
- Це великий розкішний седан, створений у стилі нового Скандинавського дизайну, що віддає перевагу плавним, красивим формам класичних моделей Volvo.
- Volvo співпрацює з провідними світовими брендами, тому майбутні моделі Volvo будуть відрізняти якість та майстерне оздоблення.
- Концептуальний автомобіль демонструє, які можливості для дизайну відкриває нова Архітектура розширюваної платформи (Scalable Platform Architecture), окрім переваг технологічного та виробничого характеру.
- Volvo Car Corporation впроваджує в автомобілі найновіші технології Smart Pad, підкреслюючи своє прагнення очолити інтеграцію передових рішень в галузі комунікації в автомобілях.
Volvo робить життя простіше та краще
Volvo Car Corporation прагне зробити життя людей простіше та краще, одночасно розвиваючи традиційні для компанії напрямки в галузі безпеки та захисту навколишнього середовища.
“Пропонуючи особливе бачення розкоші, ми будемо конкурувати з найсильнішими учасниками ринку. Автомобілі Volvo представляють інтуїтивно-зрозумілі засоби керування та виключають будь-які надмірності. Наші клієнти зможуть насолоджуватися динамічною їздою, усвідомлюючи свою безпеку. Вони зможуть проявляти турботу про навколишнє середовище, маючи при цьому розкішне авто”, – завірив Стефан Джакобі.
Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.
в этой машине не просматриваются фирменные черты вольво. Либо можно ждать изменения дизайна всего модельного ряда