У цьому році під час автосалону, Volvo Car Corporation та Volvo Cars Switzerland були нагороджені номінацією The Creativity 2011 за найкращий стенд. Це була кропітка робота, яку оцінило журі через те, що стенд у найкращій спосіб відображав сутність бренду та його цінності.
Головною причиною, чому журі обрало Volvo номером один, було наступне:
Оточення: вибір деревини для підлоги допомагає створити унікальне оточення та неймовірні враження. Вона чудово демонструє те, що представляє собою скандинавський дизайн – відчуття розслаблення і самоспоглядання.
Технології: розташування трьох основних екранів, які видно з будь-якого кута виставкової зали, а також у суміжній кімнаті є ідеальним. Спеціально відокремлена кімната дозволяє відвідувачу зручно та елегантно використовувати та пізнавати нові технології.
Інновації: “флагман” бренду – новий V60 Plug-in Hybrid, центральний на стенді Volvo, був досконало представлений. Інші моделі також було оптимально презентовано і вони були зручно розташовані як для споживачів, так і для представників Volvo.
“Ми надзвичайно щасливі та горді вперше отримати цю нагороду тут, у Женеві. Вітаємо всіх, хто працював над розробкою концепції і тих, хто побудував цей стенд. Це величезне визнання для них усіх”, говорить Анук Поелмен, президент Volvo Cars Switzerland.”
Підсумовуючи, журі зазначило, що навіть знаходячись у середині виставкової зали, стенд Volvo наповну використовує свої концепції якості та можливості.
Саме прозорість та відкритість вигідно відрізняє стенд Volvo від його конкурентів.
Серед інших домінантів – стенди Smart та BMW.
Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.
мені сподобався, але треба більше фоток!