Volvo Car Corporation знімає напруження під час щоденних поїздок містом, застосовуючи технологію, яка дозволить автомобілю автоматично рухатись за транспортним засобом попереду.
Volvo Car Corporation зробила ще один вагомий крок, щодо автономного керування – самокерування автомобіля – демонструючи нову систему допомоги керування в заторах. Нова система, при якій автомобіль автоматично рухається за транспортним засобом попереду у заторі при швидкості до 50 км/год, буде готова до виробництва у 2014 році.
«Дана технологія перетворює водіння на більш спокійним при русі у монотонних заторах. Система пропонує безпечне керування без докладання зайвих зусиль при надто повільному русі», говорить Пітер Мертенс (Peter Mertens), старший віце-президент з досліджень і розвитку Volvo Car Corporation.
Система допомоги керуванню в заторах є значним удосконаленням сучасного адаптивного круіз-контролю та функції утримання в смузі руху, яку було представлено в абсолютно новому Volvo V40.
Водій самостійно активує систему допомоги керування в заторах, натисканням кнопки. В активованому режимі, двигун, гальма та рульове управління реагують автоматично. Адаптивний круіз – контроль забезпечує безпечне, комфортне керування автоматично підтримуючи встановлену відстань до транспортного засобу, який рухається поперед, в той же час рульове управління потребує контролю.
«Автомобіль рухається в тій же смузі, що і транспортний засіб попереду. Проте відповідальним завжди залишається водій. Тому він чи вона в будь-який час можуть повернути собі контроль над автомобілем», говорить Пітер Мертенс.
Щоденні поїздки містом тривають довше, аніж відпустка
Постійні затори – це вагома частина щоденних поїздок містом. Американці проводять понад 100 годин на рік у щоденних поїздках на роботу, згідно даних Бюро американського співтовариства перепису населення США (U.S. Census Bureau’s American Community Survey). А це більше, аніж двотижнева відпустка (80 годин), яку мають можливість отримати американці протягом року.
Водії великих мегаполісів, таких як Нью-Йорк, Чикаго, Філадельфія та Лос-Анджелес проводять і ще більше часу в заторах по дорозі на та з роботи щодня.
«Аналогічна ситуація, чи навіть гірша, у більшості містах по цілому світі. Створюючи систему допомоги керування в заторах ми прагнемо зменшити напруження водія під час щоденних поїздок», говорить Пітер Мертенс.
Прагнучи до лідерства
Автономне керування – кермо, прискорення, гальмування, які контролюються автомобілем автоматично, потребуючи мінімально людського втручання – є основним фокусом у роботі з розвитку Volvo Car Corporation.
«Нашою метою є отримання лідерства у сфері автономного керування шляхом переміщення від концептуальної ідеї до новаторської технології, яка буде представлена реальним споживачам. Створення даних функцій надійними та простими у використанні має вирішальне значення для підвищення довіри клієнтів до самостійного керування автомобіля», говорить Пітер Мертенс.
Система допомоги керування в заторах чи при низькій швидкості – це вже друга технологія в автономному керуванні, яка нещодавно була презентована Volvo Car Corporation. Декілька тижнів назад, компанія презентувала проект SARTRE (Safe Road Trains for the Environment), яка зосереджена на русі по шосе чи автостраді на швидкості до 90 км/год.
Позитивна реакція споживача
Volvo Car Corporation зосереджена на створенні автомобілів навколо людей, включаючи ставлення споживачів до автономного керування.
В 2011 році Volvo Car Corporation запросила певну кількість власників автомобілів преміум класу для оцінки майбутніх технологій підтримки водія на випробувальному треку компанії, включаючи прототип системи допомоги керування в заторах.
Один із наших гостей зазначив: «Бездоганна підтримка, яка значно зменшує навантаження при щоденних поїздках містом. Значно зменшується біль у м’язах та колінах, яка з’являється, коли постійно доводиться контролювати швидкість та відстань у заторах.»
Введення в 2014 році
Система допомоги керування в заторах стане частиною Архітектури масштабованої платформи SPA (Scalable Product Architecture) Volvo Car Corporation, яка буде представлена в 2014 році.
«SPA – проект саме Volvo, який дозволить нам утримати всі технології майбутнього в наших руках. Більшість продукції буде створено на новій платформі, що значною мірою збільшить нашу конкурентоспроможність у майбутньому», говорить Пітер Мертенс.