Volvo Car Corporation представляэ технології майбутнього: нова архітектура побудови автомобіля і чотирициліндрові двигуни.
Технології майбутнього Volvo Car Corporation базуються на двох розроблених силами самої компанії стратегіях:
- Розширювана архітектура автомобіля, завдяки якій практично всі моделі Volvo будуть створюватися на одній складальній лінії незалежно від розміру або комплектації автомобіля.
- Нова лінійка двигунів, що включає тільки бензинові та дизельні чотирициліндрові двигуни.
Інноваційна програма розвитку також включає нову 8-швидкісну автоматичну трансмісію, а пізніше в 2011 році компанія розпочне на громадських дорогах випробування нової технології KERS (система рекуперації кінетичної енергії з використанням маховика).
«Сьогодні ми самі розвиваємо наші технології для майбутнього: наша нова архітектура побудови автомобілів і нова лінійка двигунів дозволять нам не поступитися нашим конкурентам або навіть перевершити їх за такими важливими аспектами, як їздові якості та економія палива», – запевнив Петер Мертенс (Peter Mertens), старший віце-президент з досліджень і розробок Volvo Car Corporation.
Єдина Архітектура розширюваної платформи
Volvo Car Corporation прагне мінімізувати витрати виробництва, розробляючи єдину архітектуру для всіх моделей у своєму модельному ряді.
У рамках нової спільної Архітектури розширюваної платформи (SPA) існує кілька платформ, груп автомобілів, які створюються на єдиній базі шасі, з уніфікованою рамою сидінь, електросистемою і двигунами.
Ці платформи послужать основою для різних кластерів автомобілів, або іншими словами типів моделей автомобілів. Наприклад, сьогодні єдиний кластер утворюють такі моделі, як Volvo S60, V60 і XC60.
Мета цієї стратегії полягає в розробленні модельного ряду, який складатиметься з автомобілів на базі єдиних спільних модулів та інтерфейсів, розширюваних систем і комплектуючих, при цьому виробництво таких автомобілів буде здійснюватися на гнучкій складальній лінії.
«Архітектура SPA надає нам можливість зробити технологічний ривок. Через кілька років у виробництво надійде перша модель на базі архітектури SPA, і близько 90 відсотків комплектуючих цього автомобіля будуть новими та унікальними. Більш того, ми підвищуємо якість і рівень розроблення технологій за кожним напрямком. Ми будемо впевнено конкурувати з найсильнішими гравцями ринку», – говорить Петер Мертенс.
Крім переваг для процесу виробництва єдина архітектура надає ряд вигод у плані побудови автомобіля:
- Вага
- Системи електрифікації
- Їздова динаміка
- Пропорції дизайну автомобіля
Зниження ваги на 100-150 кг
Завдяки архітектурі SPA Volvo Car Corporation зможе вийти в лідери на авторинку, знизивши вагу автомобіля. Сьогодні в автомобільній промисловості використовується сталь високої міцності в поєднанні з алюмінієвими компонентами, які застосовуються в конструкції фронтальної частини автомобіля, дверей, шасі та двигуна.
Це означає, що майбутні моделі на базі архітектури SPA будуть на 100-150 кг легшими в порівнянні із сучасними автомобілями такого ж розміру.
Нова архітектура передбачає розміщення електричних компонентів для всіх систем – від системи start / stop до звичайної проводки, – яке не займає простір салону і багажного відділення.
Нове шасі в поєднанні зі зменшеною вагою і поліпшеним розподілом маси автомобіля дозволяє добитися найкращих їздових якостей, не погіршуючи при цьому комфорт для водія і пасажирів.
Архітектура розташування електричних компонентів передбачає встановлення всіх необхідних у майбутньому мультимедійних елементів і засобів підключення – це ключовий напрямок у розвитку компанії Volvo Car Corporation, яка підтверджує свій статус лідера в області активних систем безпеки.
Нові пропорції дозволяють розробляти чудовий дизайн
Покращення ефективності компонування сприяє розробленню більш привабливих пропорцій автомобіля, водночас надаючи можливість знизити аеродинамічний опір.
Змінилися обмеження, пов’язані з дизайном, які раніше поширювалися на колісну базу, звис, висоту автомобіля і висоту фронтальної частини. У результаті дизайнери майбутніх моделей Volvo отримують великий простір для вибору кращих форм і ліній.
«Зміна пропорцій може дозволити повністю змінити вигляд автомобіля, хоча в конструкції автомобіля будуть використовуватися ті самі комплектуючі. Можна порівняти віслюка і породистого коня: і в тому, і в іншому випадку є голова, тіло і чотири ноги. Але через різницю пропорцій тіла і кінцівок ці тварини зовсім по-різному сприймаються, – пояснює Петер Хорбері (Peter Horbury), віце-президент з дизайну Volvo Car Corporation. – Нова архітектура дозволить нам поліпшити і розвинути мову дизайну, і ми зможемо створювати атлетичні форми і динамічний вид автомобіля, як того вимагають покупці найпрестижніших автомобілів. Concept You наочно це демонструє. Він показує, яких результатів можна досягти завдяки новій архітектурі».
Чотирициліндрові двигуни, що за потужністю є аналогами сучасних шестициліндрових двигунів
Нова лінійка двигунів VEA (екологічно чиста архітектура Volvo) представлена виключно чотирициліндровими двигунами, які завдяки реалізації електрифікації та інших передових технологій демонструють чудові параметри потужності і економічності.
«Настав час обмежити кількість циліндрів. Чотирициліндрові двигуни дозволять нам швидко скоротити рівень викиду CO2 і витрату палива, та при цьому ми забезпечимо відмінні їздові якості та параметри продуктивності двигунів, – розповідає Петер Мертенс. – Ми маємо намір розробляти чотирициліндрові двигуни, які будуть більш потужними порівняно із сучасними шестициліндровими двигунами і будуть витрачати менше палива, ніж сучасне покоління чотирициліндрових двигунів».
Скорочення кількості комплектуючих, ваги і витрати палива
VEA – це модульні дизельні та бензинові двигуни. У стандарті встановлюються система подавання палива Common Rail для дизельних і система прямого впорскування для бензинових двигунів. Кілька варіантів турбонасичувачів дозволять підвищити гнучкість вибору потужності й крутного моменту, а також параметрів паливної економічності цих двигунів. Щоб задовольнити всі вимоги клієнтів, будуть запропоновані різні технології підвищення потужності, включаючи гібридні приводи й інші передові системи.
Модульна структура передбачає використання стандартної камери згоряння об’ємом 500 кубічних сантиметрів, що є оптимальним варіантом з точки зору термодинаміки. Модульна конструкція передбачає можливість створення трициліндрових двигунів.
Архітектура VEA пропонує ряд переваг:
- Кількість комплектуючих скорочується на 60 відсотків. Це дозволить підвищити ефективність виробничих процесів, забезпечити високу якість і ефективність розроблення нових проектів.
- Нові двигуни легше сучасних на 90 кг.
- Паливна економічність підвищується на 35 відсотків.
- Модульна структура і компактний дизайн поперечно встановлюваних двигунів є ідеальним рішенням для майбутніх електромобілів.
- Двигуни будуть відповідати всім відомим у світі законодавчим вимогам з контролю шкідливих викидів аж до 2017 року.
«Наразі розміщення двигуна в автомобілі залежить від моделі автомобіля. Ми пропонуємо цілісний підхід, і тоді в майбутньому розробники зможуть зосередити свої зусилля не на установці двигуна, а на його характеристиках. Більш того, збірка автомобіля помітно спрощується. Спочатку потрібні високі вкладення на розроблення технології, проте потім витрати помітно знижуються», – пояснює Петер Мертенс.
З архітектурою VEA Volvo Car Corporation також пропонує нову 8-швидкісну автоматичну трансмісію, яка дозволила поліпшити їздові якості автомобіля і скоротити витрату палива.
Компанія Volvo першою серед автовиробників починає випробування технології рекуперації енергії з використанням маховика
Пізніше цієї осені Volvo Car Corporation першою серед автовиробників розпочне випробування автомобілів із системою рекуперації енергії з використанням маховика.
Система, що отримала назву Flywheel KERS (система рекуперації кінетичної енергії з використанням маховика), встановлюється на задній осі, а крутний момент з двигуна передається на передню вісь. У процесі гальмування енергія спрямовується на маховик, який розкручується до швидкості 60 тисяч обертів на хвилину.
Коли автомобіль знову починає рух, крутний момент з маховика передається на задні колеса через спеціальний редуктор. Таке компонування двигуна та маховика дозволяє забезпечувати тягу на всі чотири колеса.
Енергія маховика може використовуватися для початку руху з місця або для підтримки руху автомобіля, коли він досягає певної швидкості.
«Ця технологія збільшує потужність на 80 кінських сил. У результаті чотирициліндровий двигун демонструє розгін на рівні шестициліндрового. Більш того, це дозволить досягти зниження витрати палива в межах 20 відсотків. Технологія на базі маховика може стати чудовим рішенням для наших великих автомобілів, наприклад для седана Concept You», – додав Петер Мертенс.
Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.