Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Майстерність виконання та матеріали Range Rover

За рівнем якості та майстерністю виконання, що відчувається у кожній деталі, Evoque є справжнім Range Rover. Особливу увагу було приділено відбору лише найкращих матеріалів преміум-якості та застосуванню цих матеріалів із бездоганним смаком та ретельністю.

Мабуть найяскравішим прикладом є розкішне оздоблення верхньої частини передньої панелі. У моделях вищого рівня використовується шкіра Windsor – м’який високоякісний матеріал, що обробляється вручну для забезпечення незрівнянної якості поверхні та зовнішнього вигляду, а також прикрашається подвійною строчкою.

Середня частина передньої панелі також обтягнута шкірою, що разом із багатим шкіряним оздобленням панелей дверей та сидінь створює відчуття винятково розкішного оточення. Загалом для виготовлення одного автомобіля використовується понад 10 м2 шкіри, а це більше трьох цілих шкур. Для забезпечення сталої якості та бездоганності оздоблення експерти Range Rover працюють над кожним аспектом шиття, аж до розміру та форми голки.

Проте навіть у моделях, де шкіра не використовується, панель приладів оздоблено високоякісним текстурованим матеріалом “soft-touch”, прикрашеним подвійною строчкою, що також забезпечує відчуття розкоші.

Контраст багатому шкіряному оздобленню та поверхням, обтягнутим текстурованим матеріалом, створюють декоративні металеві елементи, якими прикрашено панель приладів, органи управління системою клімат-контролю та виразні фігурні елементи по краях центральної консолі. Прохолодні на дотик та майстерно припасовані, металеві елементи оздоблення є тактильним та візуальним свідченням надзвичайно високої якості інтер’єру.

Яскравим підтвердженням найретельнішого ставлення до деталей на кожному з етапів створення Range Rover Evoque можна вважати тисячі людино-годин, витрачених на збирання усіх необхідних частин в єдине ціле та забезпечення бездоганної якості і стану елементів оздоблення.

Безкомпромісний дизайн концептуального автомобіля

Авжеж, 5-дверний Range Rover Evoque має формат більш функціонального, сімейного автомобіля, проте його дизайн цілком відповідає стилю сенсаційного концепту LRX.

У ході розробки головним завданням було збереження цілісності дизайну LRX, тому для забезпечення ідентичності зовнішнього вигляду використовувались нові технології та оригінальні інженерні рішення.

Зокрема, до особливостей конструкції та технологій, що дозволили вирішити проблему збереження зовнішнього вигляду, належать:

  • Цілковито нова конструкція кузова та підрамників – незважаючи на занижений профіль LRX, автомобіль отримав просторий салон та зберіг фірмову “командирську” посадку водія. Причому на рівень комфорту це аж ніяк не вплинуло, оскільки величина ходу коліс лишилася цілком достатньою для руху як по шосе, так і по бездоріжжю.
  • Використання надміцної бористої сталі для виготовлення передніх та середніх стійок – це дозволило зберегти їхні невеликі розміри без жодного негативного впливу на рівень безпеки та жорсткості кузова.
  • Оптимізоване розташування елементів інтер’єру, у тому числі взаємного положення педалей, висоти паливного бака та конструкцій дверей – це обумовило великий простір для ніг та над сидіннями з одночасним збереженням низького розташування лінії даху купе.
  • Інтегрування радіоантени до заднього спойлера – це дало змогу відмовитись від установки додаткових зовнішніх антен.

Get the Flash Player to see this content.

Революційний дизайн у поєднанні з комфортом та універсальністю сімейного авто

Evoque демонструє унікальне поєднання стилю купе з геометрією та кліренсом позашляховика. Салон 5-дверної версії пропонує вдосталь комфортного місця для пасажирів та їхнього багажу, зберігаючи при цьому ключові елементи притаманної для Range Rover “командирської” посадки.

Продовжує Джері Макговерн: “5-дверний Range Rover Evoque насправді пропонує вам найкраще із двох світів – авто із зовнішністю концепт-кара, здатне забезпечити повсякденний комфорт та практичність. Від оманливо просторого салону і до зручного та місткого багажного відсіку – він ідеально підходить для активного та ділового стилю життя”.

Незважаючи на дещо знижену посадку, ніж у більших Range Rover, водій отримує можливість використовувати переваги “командирської” посадки, що пропонує більш спортивні відчуття, зберігаючи разом з тим сенсаційну керованість.

Завдяки піднесеній лінії даху 5-дверний Range Rover Evoque пропонує додатковий простір та універсальність свого розкішного салону, а сімейні покупці неодмінно оцінять просторість багажного відсіку, притаманну компактним універсалам.

Задні сидіння дозволяють з комфортом розміститися трьом пасажирам, для кожного з яких передбачено окремий ремінь безпеки та підголівник. На додачу до щедрого простору над сидіннями, притаманного традиційним спортивним седанам, задні пасажири отримали додаткові 50 мм на рівні плечей (порівняно з версією купе).

Збільшена площа засклення 5-дверної версії посилює відчуття світла та просторості у задній частині салону. А панорамний люк, що простирається по всій довжині даху, забезпечує прекрасну оглядовість навколо та пропонує ще більше місця над головою усіх пасажирів.

5-дверна практичність

Наявність п’ятьох дверей, безумовно, полегшує посадку та вихід з автомобіля. Для батьків, які регулярно подорожують з малими дітьми, задні двері забезпечать вільний доступ до задніх сидінь, а крайні сидіння додатково оснащені точками кріплення для дитячих сидінь стандарту ISOFIX.

Range Rover Evoque має широкий та глибокий багажний відсік правильної форми. Оптимізована ширина багажного відсіку дозволяє вільно розмістити сумку для гольфу без потреби виймати довші ключки назовні.

Ретельно спроектовані місця для зберігання речей під підлогою багажного відсіку збільшують його загальну місткість, тоді як спеціальні планки допомагають надійно закріпити предмети багажу. Можливість складання спинок задніх сидінь у співвідношенні 60/40 дозволяє легко та швидко змінити конфігурацію салону та збільшити багажний простір до вражаючих 1445 л.

Додатковий рівень комфорту забезпечує система пасивного доступу (Range Rover Smart Key). А для полегшення відкривання кришка багажного відсіку може бути оснащена електричним приводом, яким також можна керувати з пульта дистанційного управління.

Неперевершений досвід керування

Абсолютно новий 5-дверний Range Rover Evoque покликаний забезпечувати тонкий баланс спортивної динаміки, блискавичної реакції та надзвичайної продуктивності.

Цей неперевершений досвід керування є ознакою відданості ключовим цінностям бренду Range Rover, але водночас він привносить більше динаміки, більше спортивності, що відповідає захопливим перспективам сміливого дизайну концептуального попередника Evoque.

Пояснює Девід Мітчел (David Mitchell), Головний інженер проекту: “Результати маркетингових досліджень свідчать, що більш молода цільова аудиторія неодмінно оцінить більш спортивний характер цього авто. Отже, це підштовхнуло нас до посилення динаміки керування відчуттям захоплення та єдності, без найменшої втрати рівноваги та вишуканості, що є важливими рисами для бренду Range Rover”.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Захоплива та спортивна динаміка

Досягнення бажаної динаміки нового Evoque обумовило еволюцію їздових характеристик Range Rover. Починаючи з динаміки Range Rover Sport, який в цьому сенсі не поступається деяким спортивним седанам, інженери розпочали роботу над запровадженням жвавіших та більш збалансованих характеристик.

Конкретним завданням було підвищення точності рульового управління та маневреності на малих швидкостях, що є помітною перевагою в умовах сучасного міста.

Ключовими чинниками, що сприяли покращенню маневреності Evoque, стали його компактність, менша маса та знижений центр ваги, тоді як інженерні зміни знадобились для забезпечення бажаної реакції.

Інженери Range Rover зосередились на оптимізації жорсткості систем шасі та структури кузова, з подальшим налаштуванням компонентів підвіски та електричного підсилювача рульового управління (EPAS).

Починаючи з цілком незалежної підвіски (довгоходові гвинтові пружини спереду й ззаду), інженери змінили геометрію задньої підвіски, аби підвищити задній центр крену.

Адаптивна електрична система підсилювання керма (EPAS) була налаштована на блискавичну реакцію, високу точність та лінійність рульового управління. Покращенню точності та інформативності керма додатково сприяло жорстке кріплення рульової рейки до переднього підрамника.

Утім, попри покращену маневреність, 5-дверний Evoque залишається плавним та передбачуваним у керуванні, без жодних нервових реакцій.

Аби зберегти для Evoque притаманну довгоходовій підвісці Range Rover стійкість та рівновагу, інженери налаштували автомобіль на комфорт та плавність Range Rover Sport, з відмінним контролем та низьким рівнем кренів кузова.

Ці ретельні налаштування втулок і пружин підвіски та амортизаторів забезпечили Evoque безкомпромісне поєднання більш спортивної динаміки з комфортом та вишуканістю.

Система Adaptive Dynamics з амортизаторами MagneRide™

В якості опції для нового 5-дверного Range Rover Evoque інженери представили оновлену адаптивну систему амортизації (Adaptive Dynamics) з новітніми амортизаторами MagneRide™ із безперервно регульованою жорсткістю.

Завдяки амортизаторам MagneRide, які традиційно встановлюються на потужні спортивні авто, система Adaptive Dynamics забезпечує оптимальний баланс між впевненим, легким керуванням та плавним, відмінно контрольованим ходом.

Амортизатори MagneRide™ мають широкий діапазон настройок – від м’яких (режим Comfort) до жорстких (Режим Sports) – та функціонують завдяки спеціальній амортизаційній рідині з умістом часток магніту. Під впливом магнітного поля рідина стає більш в’язкою і тим самим підвищує жорсткість амортизатора.

Порівняно з традиційними адаптивними амортизаторами з клапанами, амортизатори MagneRide™ здатні змінювати жорсткість значно швидше, а також мають ширший робочий діапазон, що обумовлює більш сталу та впевнену динаміку.

Система Adaptive Dynamics відстежує рухи автомобіля не менше 1000 разів на секунду та миттєво реагує на команди водія чи нерівності дороги заради покращення керованості та попередження кренів кузова, забезпечуючи при цьому збалансований та плавний хід. Система навіть розрізняє умови бездоріжжя та відповідним чином пристосовує жорсткість амортизаторів.

До того ж, за допомогою селектора системи Terrain Response водій може обрати режим Dynamic, який налаштовує амортизатори задля ретельнішого контролю поведінки кузова, що супроводжується більш плавним рухом та більш гострою реакцією.

Всепогодні та всюдихідні можливості

Будучи істинним Range Rover, новий 5-дверний Evoque вирізняється неабиякими всепогодними та всюдихідними здібностями. Подібно до своїх старших братів, його вражаючий позашляховий потенціал помітно посилюється фірмовою системою адаптації до дорожніх умов Terrain Response.

Повнопривідна трансмісія, що входить до базової комплектації Evoque, є інтелектуальною системою, яка безперервно змінює розподіл крутильного моменту між осями автомобіля за допомогою муфти Haldex з електронним управлінням. Результат – оптимальне тягове зусилля та збалансованість для поточних дорожніх умов.

Муфта Haldex була спеціально відкалібрована на відповідність жвавому і динамічному характеру Evoque, а також для забезпечення захопливого керування на будь-якій швидкості.

Для покупців, які не потребують легендарних позашляхових можливостей Range Rover, інженери розробили модифікацію з переднім приводом, що вирізняється покращеною паливною економічністю. Попри відсутність повного приводу, ця модель анітрохи не поступається повнопривідній версії у жвавості та захопленості керування.

Лінійка чутливих двигунів з турбонаддувом

Для комплектації 5-дверного Range Rover Evoque інженери представили виключно двигуни з турбонаддувом – дизельний та бензиновий. Обидва мотори вражають своєю досконалістю, підтриману винятковим тяговим зусиллям, продуктивністю та величезним резервом потужності.

На крейсерській швидкості ці вдосконалені агрегати є надзвичайно тихими та спокійними, проте за енергійної манери керування вони дарують справжнє захоплення та невдавані емоції. Усі двигуни агрегатуються із надсучасними та ефективними 6-ступеневими трансмісіями – автоматична трансмісія лише для бензинового двигуна, механічна або автоматична трансмісія – для турбодизеля.

2,0-літровий бензиновий двигун Si4 (240 к.с.)

Бензинові моделі Evoque комплектуються новим та компактнішим 2,0-літровим двигуном Si4 потужністю 240 к.с. Цей довершений агрегат вирізняється винятковою плавністю роботи та реакцією (розгін від 0 до 96 км/год становить 7,1 с*), а також вдало поєднує в собі характеристики 6-циліндрового та економічність 4-циліндрового моторів.

Дивовижний комплекс сучасних технологій, включаючи вдосконалені турбокомпресори, систему безпосереднього впорскування високого тиску та подвійну систему регулювання фаз газорозподілу, забезпечує вражаючу продуктивність у нижньому діапазоні обертів та надзвичайно широкий діапазон максимальної потужності.

Високоефективна система згоряння двигуна Si4 є одним із чинників, що сприяють зменшенню витрати пального та шкідливих викидів: компактніший 2,0-літровий мотор викидає до 20%* менше CO2, аніж традиційні двигуни з більшим робочим об’ємом та аналогічною потужністю.

До того ж, компактний, цілком алюмінієвий 4-циліндровий двигун є значно легшим за традиційні двигуни аналогічної потужності. Наприклад, 2,0-літровий Si4 потужністю 240 к.с. важить приблизно на 40* кг менше, ніж 3,2-літровий i6 потужністю 233 к.с. (встановлюється на автомобілі Land Rover).

До переліку ключових моторних технологій також належать генератор звуку від Mahle, який підкреслює та збагачує тон двигуна при інтенсивному прискоренні, унікальний випускний колектор з листового металу (задля швидшого прогрівання та зменшення викидів), удосконалена конструкція зі зниженим коефіцієнтом внутрішнього тертя та спеціальним покриттям поршневих кілець і штовхачів клапанів, а також довершена електронна система управління.

Подвійні балансирні вали та цілком легкосплавна конструкція двигуна сприяють зменшенню вібрацій та забезпечують виняткову плавність роботи.

2,2-літровий дизельний двигун TD4 (150 та 190 к.с.)

Дизельні моделі Evoque комплектуються надсучасним 2,2-літровим турбодизелем, представленим трьома версіями – SD4 (190 к.с.), TD4 (150 к.с.) та економічний eD4 (150 к.с.). Усі вони забезпечують відмінний баланс між високою продуктивністю, значним крутильним моментом, високою потужністю та взірцевою паливною економічністю.

Усі технічні вдосконалення 2,2-літрового турбодизеля були спрямовані на помітне підвищення потужності, розширення діапазону максимального крутильного моменту, подальшого зниження робочого шуму та зменшення викидів CO2. Загалом, значної модифікації або повного оновлення зазнали більше ніж 60%* компонентів двигуна.

Підвищенню ефективності згоряння у представленому двигуні сприяють система впорскування пального типу Common-rail з п’єзоелектричними форсунками, турбокомпресор зі змінною геометрією турбіни, система змінного вихроутворення в циліндрах та оновлена система управління двигуном.

Надзвичайно низький рівень шуму та виняткова плавність роботи завдячують подвійним стінкам блоку циліндрів та подвійним балансирним валам.

До запроваджених у новій версії інновацій слід віднести нові низькошумні паливні форсунки, турбокомпресор з водяним охолодженням, зменшений коефіцієнт тертя поршня, нова система рециркуляції відпрацьованих газів EGR, полегшені компоненти двигуна, прискорена робота свічок розжарювання, а також покращений рівень шуму та вібрацій.

Для автомобілів з 6-ступеневою механічною трансмісією М66 передбачена функція Стоп-Старт, яка сприяє покращенню паливної економічності та зменшенню викидів CO2 майже на 8%*.

На вибір потенційних покупців також представлена надзвичайно “зелена” версія 5-дверного Evoque з переднім приводом, що комплектується механічною трансмісією та високоекономічним турбодизелем eD4. Рівень викидиів CO2 такого автомобіля є найнижчим у своєму класі, адже не перевищує 135 г/км*.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Витончена та гармонійна якість звучання

Інженери Range Rover приділили неабиякої уваги, аби звучання 5-дверного Evoque залишалось витонченим та гармонійним за будь-яких умов керування.

Задля усунення усіх зайвих шумів було застосовано інноваційні технології, включаючи вдосконалені комп’ютерні симуляції та ретельні налаштування з використанням новітніх інструментів для аналізу, як наприклад, сучасні акустичні камери.

Удосконалені бензиновий та дизельний мотори з турбонаддувом вирізняються тихою та плавною роботою, проте подальша оптимізація підвіски двигуна дозволила знизити шумність силового агрегату до рівня, що є найнижчим у класі. Усі джерела небажаного шуму були ізольовані або просто ліквідовані. Результат – витончене звучання двигуна у повному діапазоні обертів.

Аеродинамічний шум було знижено до мінімуму завдяки застосуванню обчислювальної гідродинаміки та проведенню всебічних випробувань в аеродинамічній трубі. Ключові елементи, як наприклад, форма передньої стійки та зовнішніх дзеркал, були оптимізовані ще на ранніх стадіях процесу розробки.

Спеціальна шумопоглинальна ламінація переднього скла, що активно використовується у більших моделях Range Rover, додатково знижує аеродинамічний шум та водночас усуває високочастотний шум процесу згоряння.

З шумом дороги інженери легко впоралися за рахунок застосування міцних легкосплавних компонентів підвіски, а також ґрунтовного доопрацювання втулок. Усі ці особливості доповнені надзвичайно жорстким кріпленням підвіски до кузова автомобіля та ретельно застосованими ізоляційними матеріалами, що додатково покращує загальний рівень шуму та вібрацій.

Усі інші робочі звуки в автомобілі – від звуку відкривання дверей до звуку перемикачів та сервоприводів – були проаналізовані та налаштовані на стадії розробки автомобіля, аби підвищити акустичний комфорт усіх пасажирів.

Коментує Девід Мітчел: “Для нас було вкрай важливим, аби 5-дверний Range Rover Evoque відповідав тим самим стандартам вишуканості, що й більші моделі бренду. Майбутні водії нової моделі неодмінно впізнають притаманні риси Range Rover, його невимушені та збалансовані характеристики та комфортний, затишний інтер’єр”.

Результаты стійкого розвитку

Абсолютно новий Range Rover Evoque є потужною заявою бренду щодо прагнення створювати нові автомобілі, які не лише викликають шалений попит, але й вирізняються неймовірною дружністю до навколишнього середовища.

Як найменший, найлегший та найбільш продуктивний представник лінійки Range Rover, новий Evoque апелює до зростаючої потреби покупців в екологічніших автомобілях.

Наряду з високим рівнем розкоші і технічної досконалості справжнього Range Rover, продуктивність та відповідальний дизайн нового Evoque дозволяють йому по праву вважатися найбільш екологічним автомобілем у своєму класі.

Коментує Девід Мітчел: “Розвинута екологічність Range Rover Evoque походить від комплексного підходу компанії до зменшення шкідливого впливу протягом всього періоду експлуатації автомобіля – від розробки та складання до експлуатації користувачем та кінцевої утилізації. Такий підхід дозволяє нам обирати оптимальні шляхи мінімізації шкідливих викидів, у тому числі пов’язаних з розробкою, виробництвом та кінцевою утилізацією. Таким чином, ми можемо приймати найбільш раціональні та найбільш стійкі рішення”.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Найменша модель в історії Range Rover

Першим кроком у створенні найбільш екологічного Range Rover, безумовно, було зменшення його габаритів. Новий Evoque є найменшим представником бренду після концептуального LRX. Він є втіленням тих самих стандартів розкоші і технологічності, проте є компактнішим та більш продуктивним.

5-дверна версія Evoque абсолютно не відрізняється від купе за габаритною шириною та довжиною, проте має трохи вищу лінію даху у задній частині.

Попри привабну постать на дорозі, 5-дверний Evoque є коротшим за Range Rover Sport на 430 мм (загальна довжина 4350 мм), а завдяки лінії даху а-ля купе він є нижчим на 150 мм. Продуктивність нового Evoque також може бути продемонстрована шляхом його порівняння за розмірами з будь-яким типовим седаном середнього класу.

Авжеж, компактніший автомобіль є екологічно чистішим – компактність Range Rover Evoque дозволила інженерам зменшити його вагу, покращити аеродинамічні характеристики та зменшити кількість матеріалів для виробництва.

Крім того, більш ефективна компоновка дозволяє отримати значні переваги високопродуктивних 4-циліндрових дизельного та бензинового двигунів з турбонаддувом, що призводить не лише до взірцевих експлуатаційних характеристик, але й до покращення паливної економічності та зменшення шкідливих викидів.

Варто зазначити, що компактність нового Evoque було досягнуто без найменшого компромісу з усіма достоїнствами легендарного Range Rover. У новій моделі збережено величезний простір над сидіннями та простір для ніг, надзвичайно практичний багажний відсік, а також видатні геометричні показники для бездоріжжя і дорожній просвіт.

Новітні легкі матеріали

Зменшення маси було одним із головних завдань у розробці нового Range Rover Evoque, тож інженери застосували комплекс новітніх легких матеріалів задля створення цього найлегшого представника лінійки Range Rover – споряджена маса 5-дверної версії становить лише 1600 кг.

Зменшення маси автомобіля утворило справжнє ефективне коло, адже полегшення в одній частині дозволило застосувати легші матеріали в іншій. Загальне полегшення Evoque також обумовило покращення його динамічних характеристик, а також зменшення витрати пального та викидів CO2.

Технології, що сприяють зменшенню ваги, запроваджені у багатьох місцях кузова та шасі Range Rover Evoque, зокрема:

  • оптимізована сталева конструкція кузова (понад 18%* становить бориста/високоміцна сталь для основних силових елементів);
  • пластикові передні крила та кришка багажного відсіку;
  • алюмінієва кришка капота та панелі даху;
  • поперечини кузова з магнію;
  • алюмінієві нижні важелі передньої підвіски та цапфи передніх/задніх коліс.

Зменшення маси було досягнуто завдяки продуманим інженерним рішенням у багатьох зонах автомобіля, починаючи з тонших стекол з шумопоглинальним шаром та полегшених легкосплавних колісних дисків, і закінчуючи звареною лазером легкою конструкцією сидінь та оптимальним застосуванням ізоляційних матеріалів.

Бензинові моделі мають додаткову перевагу у вигляді нового 2,0-літрового двигуна Si4 потужністю 240 к.с., що має компактнішу та полегшену конструкцію (приблизно на 40 кг* легший за бензиновий i6 аналогічної потужності).

Водночас істотним способом зниженням ваги є вибір передньопривідної модифікації Range Rover Evoque, адже він на 75 кг* легший за модифікацію з повним приводом, а це додаткове покращення економічності та зменшення викидів CO2 для покупців, які не потребують повного приводу та виняткових позашляхових можливостей Range Rover.

Економічні силові агрегати

Надсучасні дизельний та бензиновий двигуни для нового 5-дверного Range Rover Evoque зазнали докорінної оптимізації з використанням провідних моторних технологій задля досягнення виняткових показників паливної економічності та екологічності.

Абсолютно новий, легкий та компактний 2,0-літровий бензиновий мотор Si4 використовує систему безпосереднього впорскування останнього покоління, низькоінерційний турбокомпресор та подвійну систему регулювання фаз газорозподілу, що покликані забезпечити максимально можливу ефективність згоряння.

Порівняно з традиційними двигунами з більшим об’ємом та вищою потужністю, новий Si4 здатен зменшити викиди CO2 майже на 20%*.

Для прихильників дизельних автомобілів інженери ґрунтовно оновили турбодизель TD4, який забезпечує меншу витрату пального та нижчий рівень викидів CO2. Майже 60% компонентів цього мотора є абсолютно новими або ж зазнали суттєвих модифікацій.

Підвищенню ефективності згоряння у новому TD4 сприяють система впорскування пального типу Common-rail з п’єзоелектричними форсунками, турбокомпресор зі змінною геометрією турбіни, система змінного вихроутворення в циліндрах та оновлена система управління двигуном.

Взірцем паливної економічності по праву вважається 150-сильна версія турбодизеля eD4. Її відкалібрована система впорскування забезпечує зменшене подавання пального задля зменшення його витрати.

Дизельна модифікація Evoque з механічною трансмісією першою в лінійці Range Rover отримала функцію Старт-Стоп, що також сприяє покращенню паливної економічності та зменшенню викидів CO2 майже на 8%*.

Автомобілі з автоматичною трансмісією оснащені 6-ступеневою трансмісією AW F-21 останнього покоління, що зазнала суттєвих удосконалень заради підвищення продуктивності, включаючи оптимізацію передатних чисел, покращений контроль на холостих обертах, а також адаптації до трансмісійної оливи низької в’язкості.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

У боротьбі з неефективністю

Інженери Range Rover змогли позбавитись паразитних втрат практично у кожній зоні 5-дверного Evoque, аби забезпечити максимально можливу паливну економічність.

Попри те, що основна увага була зосереджена на силовому агрегаті, помітні покращення відбулись по всьому автомобілю, зокрема:

  • шасі – запровадження електричної системи підсилювання рульового управління (EPAS) та шин із низьким опором коченню;
  • електрична система – інтелектуальна система заряджання акумуляторної батареї з функцією рекуперації енергії гальмування, а також переднє скло з обігрівом і технологією виявлення запотівання;
  • інтер’єр – використання безмуфтових компресорів системи кондиціонування повітря;
  • дизайн кузова – знижений коефіцієнт аеродинамічного опору завдяки зменшеній фронтальній частині та ретельній деталізації;
  • дизельний та бензиновий двигуни – зниження коефіцієнтів внутрішнього тертя завдяки спеціальному покриттю окремих компонентів;
  • автоматична трансмісія – оптимізація передатних чисел, удосконалений контроль на холостих обертах двигуна та адаптація до трансмісійної оливи низької в’язкості;
  • механічна трансмісія – адаптація до трансмісійної оливи низької в’язкості;
  • силовий агрегат – запровадження модифікації з переднім приводом з високоекономічним турбодизелем eD4.

Запровадження переднього приводу

Новий Evoque є першою моделлю в лінійці Range Rover, що в якості опції може пропонуватися лише з переднім приводом. Така модифікація є ідеальним вибором для тих, хто насправді не потребує легендарних позашляхових можливостей цих автомобілів, але водночас бажає зробити свій внесок у захист екології за рахунок зменшення витрати пального та шкідливих викидів.

Наявність передньопривідної модифікації посилює “зелені” переваги Range Rover Evoque, а його підвищена продуктивність та продуманий дизайн дають підстави вважатися одним із найекологічніших автомобілів у своєму класі.

Поряд зі зменшенням загальної маси на 75 кг* та покращенням ефективності силового агрегату, передньопривідна 5-дверна модифікація Range Rover Evoque демонструє найнижчий у класі рівень викидів CO2, який не перевищує 135 г/км*.

Передньопривідна модифікація Evoque комплектується напрочуд економічним 150-сильним турбодизелем eD4, який пропонує прихильникам дизельних технологій переконливу альтернативу гібридним конкурентам.

Максимальне використання екологічно чистих матеріалів

На виконання комплексної програми Land Rover зі зниження шкідливого впливу на екологію, Range Rover Evoque був розроблений з використанням більшої кількості екологічно чистих матеріалів.

Утилізовані матеріали застосовано повсюди, де тільки можливо. У кожному автомобілі використовується 16 кг* утилізованого пластику, що дозволить звільнити сміттєзвалища від більше ніж 1100 тон* цього матеріалу протягом всього періоду експлуатації автомобілів.

До переліку компонентів, що містять вторинну сировину, належать: стельова панель, оббивка сидінь, центральна консоль, обшивка колісних арок, повітряний фільтр, вентилятор системи охолодження та його кожух, повітроводи, бокові панелі захисту днища, полиця багажного відсіку, кожух двигуна, корпус сабвуфера тощо.

Не менше активно використовуються високоякісні натуральні та відновлювальні матеріали, як наприклад, шкіра, бавовна, картон та гума – у кожному автомобілі їхня частка становить майже 21 кг*. Основними прикладами є широке застосування шкіри для оздоблення сидінь, передньої панелі та панелі дверей, а також використання натуральних матеріалів для килимового покриття та ізоляції кузова.

Помітні інновації у використанні утилізованих матеріалів:

  • високоякісна тканина Morzine, що використовується для оббивки стельової панелі та панелей оздоблення стійок, цілком виготовлена з утилізованого поліестеру шляхом переробки пластикових пляшок і волокон. Використання утилізованих матеріалів для цієї тканини дозволило знизити виробничі затрати енергії та рівень викидів вуглецю на 66 та 54%* відповідно.
  • Для моделей серії Pure розробники запровадили витончений оздоблювальний матеріал Dinamica®, що містить 100% утилізованого поліестеру. Як правило, вторинна сировина отримується шляхом переробки побутового сміття, тож у кожному автомобілі використовується еквівалент 35 повнорозмірних пластикових пляшок. Порівняно з чистим поліестером, виробництво вторинного поліестерового волокна вимагає на 64%* менше енергії та сприяє зменшенню викидів вуглецю майже на 60%*.
  • Для центральної консолі усіх моделей використовуються декоративні елементи зі справжнього металу, а смужка на передній панелі містить 95%* утилізованого алюмінію, що значно зменшує виробничі потреби в енергії.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Технології Range Rover

Абсолютно новий 5-дверний Range Rover Evoque пропонує своїм потенційним замовникам той самий високий рівень технологічності, якого вони очікують від справжнього Range Rover, але тільки у компактнішому кузові.

Заради максимального контролю, комфорту та задоволення як водія, так і пасажирів новий Evoque оснащений цілим комплексом неперевершених та інтуїтивних технологій, що традиційно асоціюються з більш габаритними та більш коштовними моделями.

До вражаючого переліку обладнання Range Rover входять новітні технології управління, комунікаційні системи, системи забезпечення комфорту, включаючи деякі фірмові елементи стилізації та унікальну аудіосистему класу High-End від компанії Meridian.

Коментує Девід Мітчел: “Новий 5-дверний Evoque є втіленням усіх ключових цінностей Range Rover, але у більш компактному вбранні. Ми очікуємо, що більшістю покупців будуть сучасні молоді люди, які чудово розуміються на технологіях, тож їхні очікування будуть неодмінно перевершені цим вражаючим набором першокласних опцій, що перетворять керування автомобілем на справжнє задоволення.”

Ергономічні та інтуїтивні органи управління

Починаючи з керма, в інтер’єрі 5-дверного Range Rover Evoque можна побачити ретельно продуману систему органів управління та дисплеїв, що вирізняється стильною, простою компоновкою, широкою функціональністю та найлегшим у класі принципом користування.

Осередком системи органів управління є відомий по моделях Range Rover сенсорний дисплей високої роздільності з діагоналлю 8”, відмітними особливостями якого є чітка графіка та проста, інтуїтивна структура меню.

Сенсорний дисплей представляє собою єдиний центр управління багатьма системами автомобіля, включаючи аудіосистему, навігацію, відео і телефон. Надзвичайно чітка графіка дисплея створює враження тривимірних клавіш з віртуальною деталізацією хромом.

За рахунок зменшення кількості інформаційних рядків, дизайнери збільшили розмір клавіш та посилили відокремлення, чим помітно покращили зручність користування дисплеєм нового покоління. Прості жорсткі клавіші по обох сторонах дисплея забезпечують швидкий доступ до основних меню, як наприклад, Home, Audio/Video, Nav та Phone.

Новий сенсорний дисплей додатково може бути оснащений функцією подвійного зображення (Dual View). Ця інноваційна технологія дозволяє водієві та передньому пасажиру одночасно переглядати цілком різні зображення, наприклад, водій може вільно користуватися навігаційними підказками, тоді як пасажир переглядає DVD.

На додаток до сенсорного екрана, по центру комбінації приладів розташований повнокольоровий дисплей з діагоналлю 5”, який забезпечує водія усією необхідною інформацією, як наприклад, температура та рівень експлуатаційних рідин, поточне положення селектора/поточна передача, режим системи Terrain Response, а також інформація системи круїз-контролю/системи контролю автомобіля на спуску (HDC).

До інтуїтивних органів управління можна віднести спрощені селектори системи клімат-контролю, два 5-ходові джойстики на кермі та надсучасну систему голосового управління, яка виводить на дисплей підказки на основі технології ‘Say What You See’ (Промовляй те, що бачиш), аби допомогти водієві ввести необхідні голосові команди.

Мультимедійні комунікації

Інтерфейс Bluetooth дозволяє підключити сумісний мобільний телефон користувача до інтегрованої телефонної системи автомобіля. Функціями телефону можна управляти через інтерфейс сенсорного дисплея або за допомогою органів управління на кермі: система автоматично завантажує останні контакти телефонної книги, завдяки чому користування телефоном стає легким та безпечним.

У Range Rover Evoque інтерфейс Bluetooth додатково підтримує передачу потокового аудіо, тож користувачі зможуть насолоджуватись улюбленими композиціями, збереженими у пам’яті телефону або інших пристроїв з Bluetooth, через акустичні динаміки автомобіля.

Окремий мультимедійний інтерфейс передбачений для підключення плеєрів iPod та портативних MP3-плеєрів або інших USB-накопичувачів за допомогою відповідних роз’ємів. Основними функціями iPod можна легко управляти через інтерфейс сенсорного дисплея 8”.

Range Rover Evoque. Пізнаваний та неповторний

Аби довершити революційний екстер’єр нового 5-дверного Range Rover Evoque, дизайнери та інженери оснастили його комплексом провідних технологій, які забезпечують спокій та безпеку керування.

Не в останню чергу виразна постать Evoque завдячує світловим приладам. Вже з першого погляду в очі кидається потужна графіка передніх фар, реалізована з використанням світлодіодних технологій. Аналогічна графіка відтворена у світлодіодних задніх ліхтарях, які зі своїм тривимірним дизайном походять на коштовні самоцвіти.

Якщо підійти до автомобіля вночі, він неодмінно вразить стильною графікою вздовж передніх дверей, що підсвічуються ліхтарями у нижній частині зовнішніх дзеркал.

Особливі враження, безумовно, очікують у салоні автомобіля. Електронні дисплеї, які просинаються наче професійна мультиплікаційна заставка, вражають чіткістю графіки. В моделях з автоматичною трансмісією стильний поворотний селектор передач із суцільного алюмінію завершує ‘привітання’, плавно висуваючись прямо до руки водія.

Світлодіодна система фонового освітлення посилює комфорт та вишуканість інтер’єру та дозволяє водієві змінювати колір ліхтарів під власний настрій. Але щойно він обирає режим Dynamic, салон автомобіля наповнюється по-спортивному червоними відтінками, у т.ч. інформаційний дисплей комбінації приладів та самі прилади.

Завершує список новітніх опцій перший в історії Range Rover панорамний люк, який наповнює інтер’єр природним світлом та перетворює кожну поїздку на унікальну подію.

Величезна, безперешкодна скляна панель має стильне тонування, а спеціальне покриття ефективно захищає салон від сонячної радіації. За потреби у додатковій тіні або усамітненні пасажири можуть скористатися тканинною сонцезахисною шторкою з відбивною поверхнею та електричним приводом, що простирається по всій площі панорамного люка.

Неперевершений світ мультимедіа

Новий Evoque є першою моделлю Range Rover, що комплектується новими першокласними аудіосистемами, розробленими у взаємодії з фахівцями компанії Meridian – світового лідера в галузі аудіотехнологій та цифрової обробки звуку.

Технології Meridian є ексклюзивними для наступного покоління Range Rover – вони обіцяють неперевершене звукове оточення, що за якістю не поступається домашнім системам класу High-End.

Для нового 5-дверного Evoque розроблено дві акустичні системи Meridian: стандартна система з 11 динаміками загальною потужністю 380 Вт та неперевершена опціональна система з 17 динаміками потужністю 825 Вт. Обидві системи забезпечують неймовірно гостре та кристально чисте звучання, а такий параметр як коефіцієнт гармонічних спотворень + шум (THD+N) становить лише 0,2%.

Підсилювач системи Meridian оснащений новітньою технологією цифрової обробки звуку, тоді як обидві системи комплектуються високоефективними динаміками з легкими неодимовими магнітами для покращення чистоти звучання.

Інженери Range Rover та Meridian також запровадили надсучасну технологію каскадного відтворення об’ємного звуку Meridian Trifield, декодери Dolby Pro Logic IIx та DTS Neo:6, а також еквалайзер Audyssey MultEQ XT для цифрової корекції будь-яких недоліків, утворених середовищем салону, що дозволяє створити магічну звукову атмосферу на усіх без винятку посадкових місцях.

Перелік мультимедійних опцій нового 5-дверного Range Rover Evoque доповнюють система цифрового та супутникового телебачення, DVD-плеєр, мультиплеєр з жорстким диском на 10 віртуальних компакт-дисків, а також багатофункціональний радіоприймач (DAB/FM/AM/Sirius) з двома потужними антенами.

Для задніх пасажирів передбачена окрема мультимедійна система, до складу якої входять два кольорові монітори з діагоналлю 8” у підголівниках передніх сидінь, пульт дистанційного управління з сенсорним екраном та пара бездротових навушників, що забезпечують вражаючий звук CD-якості.

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Абсолютний спокій керування

Новий 5-дверний Range Rover Evoque оснащений новітніми інтелектуальними технологіями підтримки водія, що дозволяють почуватись більш впевнено та безпечно у шаленому ритмі сучасних мегаполісів.

Перелік основних технологій:

  • Система Park Assist – уперше застосована для лінійки Range Rover, ця автоматична система допомагає водієві паралельно паркуватися на щільних вулицях міста. Для нового Evoque застосовано систему останнього покоління, яка здатна припаркувати автомобіль на дуже короткій ділянці (всього в 1,2 рази більше від довжини автомобіля); за необхідності система дозволяє водієві маневрувати вперед або назад, аби досягти оптимального положення авто.
    Щойно ультразвукові датчики виявляють вільне місце для паркування, система починає автоматично керувати автомобілем, тоді як водій управляє лише педалями гальма, зчеплення та акселератора. Графічні символи та інформаційні повідомлення на дисплеї комбінації приладів надають водієві підказки на кожному етапі маневрування.
  • Система контролю ‘мертвих’ зон – система попередження про присутність інших транспортних засобів у так званих ‘мертвих’ зонах з обох сторін автомобіля, що є прихованими від погляду водія. Надсучасні радарні датчики у задньому бампері контролюють простір по обидві сторони автомобіля, а індикатори у зовнішніх дзеркалах сповіщають водія про присутність іншого транспортного засобу в мертвій зоні з відповідного боку. Настройки системи дозволяють ефективно використовувати її на малих швидкостях в умовах міста та у щільному потоці на швидкісних магістралях.
  • Система камер кругового огляду – одна з фірмових технологій Range Rover, що використовує п’ять цифрових відеокамер, розташованих по периметру автомобіля, для виведення на сенсорний дисплей зображення обстановки навколо автомобіля (майже 360). Водій може виводити зображення з камер як по одному, так і по декілька, залежно від потреби та умов керування. Задня камера також може використовуватись для підтримки приєднання та відєднання причепа. Крім того, задня камера може використовуватись окремо у складі системи підтримки паркування. Поверх зображення з камери на сенсорному дисплеї накладається спеціальна графіка, що відображає поточну траєкторію автомобіля та відстань до виявлених стаціонарних об’єктів.
  • Адаптивна система головного освітлення з Інтелектуальною системою управління дальнім світлом – новий Evoque може бути оснащений ксеноновими фарами з адаптивною системою головного освітлення, яка повторює вигини дороги та забезпечує додаткове освітлення на крутих поворотах. Інтелектуальна система управління дальнім світлом визначає інтенсивність зовнішнього освітлення та світло фар зустрічного транспорту і автоматично перемикає між дальнім та ближнім світлом фар.

Безкомпромісний комфорт

Безумовно, досить прості рішення можуть значно посилити відчуття комфорту і добробуту при повсякденній експлуатації автомобіля. Саме тому 5-дверний Range Rover Evoque пропонує широкий вибір ретельно продуманих і практичних опцій, що перетворюють щоденну рутину на справжнє задоволення.

Основні технології забезпечення комфорту:

  • Програмована система клімат-контролю – новий Evoque може бути оснащений цілком автоматичною 2-зональною системою клімат-контролю з автономним опалювачем, яка може бути запрограмована на попередній підігрів або охолодження салону. Зокрема, таймер може програмуватися на цілий тиждень або на окрему операцію на період до 16 днів.
  • Обігрів переднього скла, підігрів сидінь та керма – холодним зимовим ранком новий Evoque порадує зручним та безпечним обігрівом переднього скла, підігрівом передніх сидінь з індивідуальним регулюванням, а також підігрівом ободу керма.
  • Система пасивного доступу (без ключа) та електричний привід кришки багажного відсіку – інтелектуальна система Smart Key забезпечує легкий доступ до салону автомобіля та пуск двигуна без використання ключа. Практичність електричного приводу кришки багажного відсіку буде неодмінно оцінена при завантаженні громіздких сумок з покупками. До того ж, приводом можна управляти дистанційно – за допомогою брелока ключа.
  • Навігаційна система з жорстким диском – новий Evoque оснащений системою супутникової навігації з жорстким диском останнього покоління. Корисними функціями системи є навігаційні підказки у вигляді стрілок, що виводяться на дисплей комбінації приладів, а також навігація бездоріжжям (контурне зображення карти та навігація по точках).

Get the Flash Player to see this content.

ІНЖЕНЕРНА КОНЦЕПЦІЯ RANGE ROVER

Абсолютно новий 5-дверний Range Rover Evoque був спроектований, розроблений та виготовлений за тими самими високими стандартами, що й решта моделей Range Rover.

Для нового Evoque інженери застосували більше ніж 40-річний досвід у розробці унікальних кузовів та шасі, систем повного приводу та позашляхових технологій, аби досягти досконалих характеристик та виняткових всепогодних та всюдихідних можливостей, притаманних легендарному бренду.

Коментує Девід Мітчел: “Range Rover Evoque має надзвичайно спортивний характер, він покликаний дарувати задоволення на звичайних дорогах, проте він впевнено почувається на різних поверхнях. Ексклюзивні технології на кшталт запатентованих нами систем Terrain Response та HDC наділяють Evoque унікальними перевагами над конкурентами, коли дорога кидає суворі виклики.”

Абсолютно нова конструкція кузова та нова система підвіски

Отримавши цілком нову конструкцію кузова та нову систему підвіски, покликаних забезпечити виняткову динаміку як на магістралі, так і на бездоріжжі, 5-дверний Range Rover Evoque все ж таки зберіг виразний спортивний профіль оригінального концепту LRX.

Надзвичайно міцна та полегшена однооб’ємна сталева конструкція кузова поєднує в собі високу жорсткість та ефективний захист у випадку зіткнення. Її оптимізація проводилась з використанням надсучасних комп’ютерних технологій багатовимірного моделювання. Для основних силових елементів, що витримують найбільші навантаження, інженери застосували спеціальну високоміцну та надміцну бористу сталь, сумарний вміст яких становить майже 18%*.

Установлена на міцній конструкції кузова, цілком незалежна підвіска Evoque оснащена передніми та задніми стійками з гвинтовими пружинами та ізольованими переднім та заднім підрамниками.

Виняткова плавність і довгий хід підвіски, збільшений діаметр газових амортизаторів та надзвичайно жорсткі ізольовані підрамники – усі разом вони забезпечують прекрасно контрольований та плавний хід Range Rover Evoque, а також його впевнену поведінку в умовах складного бездоріжжя.

Міцна та жорстка структура безпеки кузова

Оптимізований сталевий кузов 5-дверного Range Rover Evoque забезпечує надійний захист пасажирів завдяки надзвичайно міцній та жорсткій структурі безпеки, доповненій комплексною системою подушок безпеки та інших засобів стримування.

У ключових місцях структури безпеки, включаючи передню і середню стійки та пороги, інженери застосували надміцну бористу сталь, аби протистояти деформаціям та проникненням у випадку зіткнення.

До складу вдосконаленої системи подушок безпеки входять фронтальні подушки для водія та переднього пасажира, подушки безпеки для захисту колін, а також бокові подушки для захисту грудної клітки та голови (шторки безпеки).

Надаючи високого пріоритету безпеці пішоходів, інженери запровадили ґрунтовні зміни у дизайні передньої частини автомобіля, бамперів, капота та зони радіатора – усе для мінімізації потенційного травмування.

Потужна та ефективна гальмівна система

5-дверний Range Rover Evoque комплектується надпотужною дисковою гальмівною системою, що забезпечує виняткову ефективність гальмування за будь-яких умов керування. Збільшений діаметр гальмових дисків обумовлює високу теплоємність, результатом чого є надзвичайно стійке уповільнення, що анітрохи не поступається спортивним седанам преміум-класу.

Так само, як і більші моделі Range Rover, новий Evoque комплектується зручним та ефективним електронним стоянковим гальмом, що вмикається за допомогою вимикача на центральній консолі та автоматично вимикається з рушанням автомобіля.

Гальмівна система доповнена комплексом електронних систем активної безпеки останнього покоління, зокрема:

  • антиблокувальна гальмівна система (ABS);
  • функція електронного розподілу гальмівного зусилля (EBD);
  • функція аварійного вмикання стоп-сигналів (EBL);
  • функція підтримки екстреного гальмування (EBA);
  • функція контролю гальмування на повороті (CBC).

Функця CBC зазнала ретельних допрацювань, аби попереджати порушення стійкості задньої частини автомобіля у момент гальмування при проходженні повороту. За рахунок оптимізації гальмівного балансу між колесами обох осей система допомагає втримувати автомобіль на заданій водієм траєкторії руху.

Довершені системи контролю тягового зусилля та підтримання курсової стійкості

Додатковий рівень активної безпеки забезпечується надсучасними системами контролю тягового зусилля та підтримання курсової стійкості. Конфігурація обох систем була налаштована з урахуванням неабиякого позашляхового потенціалу Range Rover, що дозволяє підтримувати максимальний рівень стійкості та безпеки за будь-яких дорожніх сценаріїв.

Єдиним мозковим центром усіх цих функцій є потужний електронний блок управління, який безперервно відстежує поведінку автомобіля та регулює гальмівне зусилля для окремих коліс та крутильний момент від двигуна, аби допомогти водієві зберегти контроль в екстремальних ситуаціях.

Для забезпечення ефективної роботи блок управління використовує численні вхідні дані, у т.ч. частоту обертання кожного колеса, момент рискання, подовжнє та бічне прискорення, швидкість автомобіля, поточну передачу та положення педалі зчеплення, гальмівний тиск, положення педалі акселератора, а також установки системи контролю автомобіля на спуску (HDC) та системи Terrain Response.

Задля посилення блискучої динаміки 5-дверного Range Rover Evoque на звичайних дорогах інженери удосконалили системи підтримання курсової стійкості (DSC) та попередження перекидання (RSC), які додатково покращують поведінку автомобіля на поворотах.

До переліку практичних опцій також належать нова система підтримки рушання на підйомі (Hill Start Assist), яка зберігає гальмівне зусилля протягом кількох секунд після відпускання педалі гальма, аби забезпечити плавне та безпечне рушання вверх по стрімких схилах, а також функція стабілізації причепа (Trailer Stability Assist), покликана підвищити безпеку буксирування.

Повний перелік систем контролю тягового зусилля та підтримання курсової стійкості:

  • система підтримання курсової стійкості (DSC);
  • система попередження перекидання (RSC);
  • система контролю тягового зусилля (TCS);
  • функція стабілізації причепа (TSA);
  • система підтримки рушання на підйомі (HSA);
  • система контролю автомобіля на спуску (HDC) з функцією плавного старту (GRC);
  • система контролю гальмівного моменту двигуна (EDC).

Абсолютно новий 5 дверний Range Rover Evoque   дизайн купе з універсальністю сімейного автомобіля. Частина друга

Виснажливі випробування

Компактний та футуристичний дизайн нового 5-дверного Evoque недвозначно вказує на появу нового покоління Range Rover, проте він має пройти ті самі виснажливі випробування, що й попередні моделі бренду.

Протягом дванадцяти місяців цілий парк випробувальних автомобілів проходить складні випробування із загальним пробігом у мільйони кілометрів, аби підтвердити відповідність нового Evoque високим стандартам витривалості та універсальності, яким має відповідати справжній Range Rover.

Спеціальна команда інженерів, відповідальних за розробку та випробування прототипу, подорожує більше ніж 20-ма країнами світу для випробування автомобіля в екстремальних кліматичних умовах на різноманітних поверхнях дороги та на різній висоті над рівнем моря. В умовах екстремально низьких температур Європи та Канади, у спекотних пустелях Близького Сходу та Америки, на швидкісних автобанах Європи та у шаленому коловороті Токіо – повсюди новий Evoque перевіряєьтся на здатність протистояти найсуворішим викликам всесвіту.

Загалом, інженери проведуть понад 16 700 випробувань для усіх систем та компонентів автомобіля, серед яких найбільш виснажливими можна вважати:

  • 8000 км безперервного швидкісного пілотування досвідченим гонщиком по славетній трасі у Нюрбургрингу: граничне випробування підвіски, гальмівної системи, двигуна та систем охолодження.
  • “Цар пустелі” – інтенсивний місячний цикл на витривалість на Близькому Сході: долання забруднених доріг, керування по піщаному бездоріжжі та граничні нахили автомобіля у спекотних пустелях.
  • Напружена серія випробувань в умовах суворого бездоріжжя: тисячі кілометрів глибокої багнюки та глини у випробувальному центрі Land Rover поблизу замка Eastnor Castle, тести на витривалість на треках MIRA та Gaydon, а також долання глибоких бродів та колій на військовому полігоні, створеному для випробування танків та іншої військової техніки.

*За оцінками виробника.

Унікальні технології для доріг та бездоріжжя

Як і решта моделей Range Rover, новий Evoque використовує унікальні технології для максимального покращення динаміки та безпеки на швидкісних магістралях і на складному бездоріжжі.

Провідною технологією вважається система Terrain Response, яка пристосовує параметри двигуна, трансмісії, міжосьової муфти та електронних систем активної безпеки до поточної дорожньої поверхні задля покращення керованості автомобіля, комфорту пасажирів та забезпечення максимального тягового зусилля.

Range Rover Evoque отримав чотири режими системи Terrain Response, що обираються за допомогою селектора на центральній консолі: Нормальний режим (звичайні дороги та легке бездоріжжя); Трава/Граій/Сніг (слизька поверхня дороги або бездоріжжя); Бруд та вибоїни, а також Пісок. Додатковий режим Dynamic передбачений для моделей, оснащених адаптивною системою амортизації Adaptive Dynamics.

Для покращення контролю над автомобілем та підвищення безпеки керування на стрімких спусках новий Evoque використовує систему Hill Descent Control (HDC) з функцією плавного старту (GRC). Удосконалена система HDC автоматично обмежує швидкість автомобіля на спуску за допомогою системи ABS, а оновлений інтерфейс користувача полегшує регулювання заданої швидкості. Будучи складовою системи HDC, функція GRC поступово зменшує гальмівне зусилля при рушанні на стрімких спусках задля збереження абсолютного контролю над автомобілем.