АБСОЛЮТНО НОВИЙ RANGE ROVER EVOQUE – НАЙКОМПАКТНІШИЙ, НАЙЛЕГШИЙ, НАЙЕКОНОМІЧНІШИЙ ПРЕДСТАВНИК ЛІНІЙКИ RANGE ROVER
- Розкішний дизайн крос-купе – компактний та продуктивний.
- Приваблення нових груп покупців до бренду Range Rover.
- Сміливий екстер’єр – новий виток в еволюції дизайну Range Rover.
- Найкращі у класі показники екологічності: викиди CO2 менше 130 г/км вражаючі показники витрати палива (лише 4,06 л/100 км)
- Доступний у двох модифікаціях – з повним та переднім приводом.
- Доступний з повнорозмірним панорамним дахом, що дозволяє наповнити салон природним світлом.
- Абсолютно нові настройки підвіски забезпечують виняткову динаміку та маневреність на будь-якій дорожній поверхні, за підтримки адаптивної системи амортизації Adaptive Dynamics з унікальними амортизаторами MagneRide™.
- Найвищий у класі позашляховий потенціал завдяки легендарній системі від інженерів Land Rover – Terrain Response™.
- Вражаючий перелік технологій Range Rover, включаючи новітню систему Advanced Park Assist, функцію подвійного зображення Dual View для сенсорного екрана 8”, технологію передачі потокового аудіо через Bluetooth, а також систему камер кругового огляду.
- Запланований продаж у 160 країнах світу, починаючи з літа 2011 року.
- Вартість для українського ринка буде повідомлена додатково.
Land Rover, Київ, Україна, 22 Вересня 2010 – дебют революційно нового Range Rover Evoque відбудеться під час його світової прем’єри 30 вересня 2010 року на Паризькому автосалоні 2010.
Range Rover Evoque є перетворенням сенсаційного концепту LRX на реальність, що затамовує подих своїм революційним дизайном крос-купе.
Як справжній представник бренду Range Rover, Evoque є втіленням надзвичайної майстерності виконання, виняткової розкоші та вражаючого технічного потенціалу, але у більш компактному кузові.
Безумовно, сьогодні наш бізнес переживає хвилюючі часи, – коментує Др. Ральф Спет, Генеральний директор Jaguar, Land Rover, – адже ми продовжуємо розширювати свій модельний ряд за рахунок абсолютно нової моделі Range Rover, яка є не лише завоювання нових позицій на світовому ринку, але й відкриває новий сегмент компактних позашляховиків преміум-класу, що вирізняються ще більшою спортивністю та стилем.
Екологічно стійкий розвиток
Окрім найнижчої в історії Range Rover ваги та найкращої паливної економічності, Evoque демонструє глибоку прихильність бренду до стійкого розвитку – його рівень викидів CO2 не перевищує 130 г/км, що є вражаючим показником для позашляховиків преміум-класу.
Революційний Range Rover Evoque відкриває цілком нові перспективи та неодмінно привабить тих покупців, які раніше, можливо, не розглядали Range Rover в якості реальної покупки.
– говорить Філ Пофем, Виконавчий директор Land Rover.
Завдяки передньому приводу та надлегкій конструкції кузова досягаються виняткові показники паливної економічності та екологічності. Нова лінійка надсучасних бензинових та дизельних двигунів оснащена технологіями прямого впорскування пального та «стоп-старт».
Дизайн
Новий Range Rover Evoque є втіленням концепту LRX у реальність, який отримав всесвітнє визнання за нову інтерпретацію дизайну класичного Range Rover не завдаючи шкоди основним цінностям розкоші, динаміки та позашляховим характеристикам.
Range Rover Evoque – це новий виток еволюції дизайну Range Rover. Він несе у собі нові тлумачення класичного дизайну Range Rover та водночас залишається відданим ключовим цінностям бренду. Помітно висхідна бокова лінія, мускулисті плечі уздовж кузова, а також спадна лінія даху формують надзвичайно динамічний профіль Evoque з потужними та атлетичними формами.
- говорить шеф-дизайнер Land Rover Джері Макговерн.
Якість інтер’єру
За вражаючим екстер’єром Range Rover Evoque криється надзвичайно розкішний інтер’єр, для оздоблення якого використовуються такі ж високоякісні матеріали та елегантний дизайн, що й для решти моделей Range Rover.
Уперше в класі компактних позашляховиків Evoque дозволяє своїм покупцям щедро оздобити інтер’єр м’якою шкірою преміум-класу, а також застосувати стильний подвійний шов майже для кожної поверхні передньої панелі, дверей та сидінь.
Найнижча у лінійці Range Rover посадка водія одразу нагадує про спортивний норов Evoque, але водночас не позбавляє відчуття фірмової ‘командирської’ посадки. Результатом є більший, аніж у більшості спортивних седанів, простір над сидіннями, навіть не зважаючи на характерну для купе знижену лінію даху.
Динаміка
Range Rover Evoque створений дарувати неперевершений досвід керування, який поєднує в собі вражаючу динаміку та спортивність з відмінною реакцією, невимушеністю і досконалістю.
Мюрей Дітч, Директор з розвитку програм Land Rover, коментує:
Для Evoque ми запровадили особливі настройки підвіски та електричної системи підсилювання керма (EPAS), які забезпечують високоточну керованість та інформативне кермування на малих швидкостях, перетворюючи керування по вулицях міста на справжнє задоволення. Завдяки своїй легкості та компактності Evoque миттєво реагує на команди водія на високій швидкості, тож завзяті водії зможуть отримати все, що тільки можна очікувати від такого авто.
Утім, захоплюючий та спортивний характер Evoque було досягнуто не за рахунок жорсткості або недостатнього комфорту чи настройок. Передбачена в якості опції, адаптивна система амортизації Adaptive Dynamics пропонує новітні амортизатори MagneRide™, що забезпечують винятковий баланс впевненої, жвавої керованості та неперевершеної плавності ходу. Удосконалена підвіска більш ретельно контролює поведінку кузова та підтримує блискавичну реакцію.
Позашляхові характеристики
Будучи істинним Range Rover, новий Evoque вирізняється неабиякими всепогодними та всюдихідними здібностями. Подібно до своїх старших братів, його вражаючий позашляховий потенціал помітно посилюється останньою версією запатентованої системи адаптації до дорожніх умов Terrain Response.
Новий Evoque стане першим Range Rover, замовники якого зможуть обирати поміж стандартною інтелектуальною системою постійного повного приводу, що забезпечує виняткову динаміку і тягове зусилля на будь-якій дорожній поверхні, та опціональною системою переднього приводу, що додатково сприяє економії палива.
Потужність
Лінійка двигунів з турбонаддувом вирізняється плавною та чутливою роботою. На вибір покупців представлені дві версії цілком удосконаленого 2,2-літрового турбодизеля TD4 – потужністю 150 та 190 к.с. Повнопривідна версія зі 150-сильною версією TD4 демонструє вражаючі показники паливної економічності (приблизно 4,7 л/100 км) та викидів CO2 (145 г/км). Справжнім шедевром інженерної думки вважається новий 2,0-літровий 240-сильний бензиновий двигун Si4, який поєднує в собі систему безпосереднього впорскування, турбонаддув та подвійну систему регулювання фаз газорозподілу – усе заради виняткової динаміки та економії палива.
Унікальні 4-циліндрові турбодвигуни анітрохи не поступаються за своїми показниками 6-циліндровим агрегатам, проте їх вирізняє взірцева паливна економічність (4,06 л/100 км) та помірний рівень викидів CO2 (130 г/км). Таких вражаючих цифр вдалось досягти завдяки наполегливій праці професійної команди розробників, які мали за мету створити ефективний з точки зору легкості та компактності автомобіль – без найменшого компромісу з його міцністю та надійністю.
- Продовжує Мюрей Дітч
Інновації
Якщо говорити про органи управління, організацію телефонного зв’язку, комфорт та зручність усіх пасажирів, тут новий Evoque пропонує такий самий вибір надсучасних технологій, що й більші моделі Range Rover.
Сенсорний дисплей оснащено інноваційною функцією подвійного зображення (Dual View), що дозволяє водієві та передньому пасажиру одночасно переглядати зображення з різних джерел.
Технології Evoque передбачають цілий комплекс додаткових інтерфейсів для підключення електронних пристроїв, як наприклад, інтерфейс Bluetooth для організації гучного мобільного зв’язку та передачі потокового аудіо, а також мультимедійний інтерфейс з USB-портами та роз’ємами для підключення плеєрів iPod та інших портативних пристроїв.
Новий Evoque є першим Range Rover, що комплектується новими аудіосистемами, розробленими у взаємодії з провідним виробником акустичних систем класу High-End – компанією Meridian. Зокрема, система Meridian найвищого рівня має 17 динаміків загальною потужністю 1200 Вт, що забезпечують кристально чисте та неймовірне реалістичне звукове оточення.
До переліку додаткових опцій Range Rover Evoque також належать:
- система Advanced Park Assist для автоматичного паралельного паркування;
- система контролю мертвих зон;
- система камер кругового огляду (5 цифрових камер, включаючи камеру заднього виду для підтримки руху назад);
- цілком автоматична 2-зональна система клімат-контролю з таймером програмування автономного опалювача;
- навігаційна система з жорстким диском з функцією навігації бездоріжжям;
- радіоприймач DAB/FM/AM/Cirrus, мультиплеєр з жорстким диском на 10 віртуальних компакт-дисків;
- система цифрового та супутникового телебачення + DVD-плеєр;
- мультимедійна система для задніх пасажирів (монітори 8”, цифрові бездротові навушники та пульт управління з сенсорним дисплеєм);
- система пасивного доступу (без ключа) та електричний привід кришки багажного відсіку;
- адаптивна система головного освітлення + інтелектуальна система управління дальнім світлом;
- обігрів переднього скла, підігрів передніх сидінь та керма.
Three design themes
На вибір замовника дизайнери представили три основні теми дизайну автомобіля, покликані створити виразний характер та вишуканий екстер’єр. Кожна з тем передбачає наявність ретельно підібраних пакетів опцій для оздоблення інтер’єру, зокрема:
Pure – поєднання вражаючого екстер’єру концептуального автомобіля зі стильним оформленням інтер’єру в нейтральних тонах задля підкреслення простих, чистих форм в архітектурі салону. М’які на дотик та комфортні матеріали на більшості поверхонь контрастують з декоративними елементами зі справжнього металу, оздобленого полірованим алюмінієм.
Prestige – найвищий рівень розкоші Range Rover, поєднання замовленого екстер’єру з унікальними дисками 19” та яскравими металевими елементами декору із толерантним інтер’єром у повному шкіряному оздобленні. Розкішні двоколірні варіанти оздоблення шкірою преміум-класу, подвійна строчка, а також декоративні елементи з натурального дерева і справжнього металу.
Dynamic – стильний, підкреслений екстер’єр з дисками 19 або 20” та унікальними бамперами, порогами, решіткою радіатора і насадками вихлопних труб – усе для більш напористої та більш впевненої постаті. Контрастний колір даху та спойлера передбачений в якості безоплатної опції, спортивний стиль інтер’єру, що базується на темних кольорах з яскравими контрастними вставками, оздоблення сидінь перфорованою шкірою та унікальна спортивна деталізація.
Серійне виробництво Range Rover Evoque буде налагоджено на заводі компанії у м.Хейлвуд, Великобританія. Розроблена для усіх світових ринків експорту, новинка з’явиться у салонах офіційних дилерів у 160 країнах світу влітку 2011 року.
Більш детальний прес-пакет можна знайти на www.media.landrover.com або http://media.helloevoque.com
Хочу отметить очень удачный дизайн эвога. Единственный недостаток на мой взгляд, это две, вернее три двери. Лучше бы он пятидверным был. Они отсеивают очень много потенциальных покупателей этой модели, или она на столько хороша что этот недостаток можно опустить?..