Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку
Цілком новий Volvo V40 готовий скласти серйозну конкуренцію лідерам сегменту хетчбеків преміум-класу. Ця модель успадковує характеристики більших за розмірами моделей Volvo, представляючи їх у більш витончених формах і компактних розмірах. Це сучасний, експресивний автомобіль, у якому поєднуються передовий дизайн та найкраща у своєму класі їздова динаміка.

Новий V40 оснащений найкращим набором технологій безпеки та підтримки водія серед автомобілів свого класу, включаючи новаторську технологію виявлення пішоходів з функцією автоматичного гальмування та низку інших нових функцій.

Обсяг продажів та головні ринки збуту

Volvo Car Corporation планує продавати 90 000 автомобілів Volvo V40 за рік. Цей автомобіль орієнтований насамперед на європейські ринки. 85 відсотків збуту припадає на країни Європи. Найбільшими окремими ринками є Великобританія, Німеччина, Швеція, Франція, Бельгія, Італія, Нідерланди, Іспанія, Японія, Китай, Швейцарія та Австралія.

Презентація у Женеві

Новий V40 був представлений на прес-конференції на Geneva Motor Show 6го березня 2012 року. V40 вироблятимуть на заводі Volvo Car Corporation у місті Гент, що у Бельгії. Виробництво розпочнеться у травні 2012 року.

Цитати

Стефан Джакобі, президент і головний керуючий Volvo Car Corporation:
«Повністю новий V40, п’яти-дверний, п’ятимісний побратим Volvo C30, – це перша нова модель, повністю розроблена за нашою стратегією “Designed Around You” (“Створений навколо тебе”), націленою на потреби людини. Цей автомобіль укомплектований низкою високотехнологічних функцій і готовий скласти серйозну конкуренцію на ринку. Завдяки відгукам та побажанням наших клієнтів з усього світу, наша найкомпактніша модель «V» поєднує найкращі розробки у сферах дизайну, безпеки та функціональності. Цей автомобіль укомплектований саме тими функціями, які потребують покупцям сучасних дорогих автомобілів».

Хокан Абрахамссон, директор з лінійки модельного ряду в сегменті C і керівник проекту V40:
«Новий V40 приваблює своїм витонченим, динамічним дизайном. Надзвичайний комфорт водія забезпечується передовою ергономікою та найсучаснішими технологіями. Ви прекрасно інформовані, зосереджені на керуванні автомобілем і одночасно не відчуваєте напруги. Водій в центрі уваги – це наш головний підхід, який лежить в основі всіх сучасних моделей Volvo. З таким передовим пакетом безпеки, що включає революційний захист пішоходів, новий V40 претендує на максимальну оцінку за новою системою випробувань безпеки Euro NCAP 2012».

Скандинавська розкіш у дизайні та сприйнятті

Цілком новий Volvo V40 має притаманну лідерам класу преміум-хетчбеків розкіш у дизайні, яка підкреслює ауру компактного автомобіля з функціями та характеристиками великого за розмірами авто.
Цей автомобіль має усі переваги скандинавського дизайну: елегантні обтічні лінії, високоякісні матеріали та оздоблення, найсучасніші технології.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Низька та широка конструкція решітки

Класичний V-образний капот підкреслюється сміливими експресивними лініями. Низька та широка решітка радіатора надає автомобілю більш спортивного вигляду з відчуттям низької посадки. Нижня частина оточена рельєфними формами кузова, що простягаються від однієї колісної арки до іншої. Рельєфні кути не лише додають автомобілю характеру, вони також направляють потік повітря для поліпшення аеродинаміки. Денні ходові вогні встановлені у нижніх кутах передньої частини, а у фронтальному вигляді вигнуті догори. Дизайн передніх фар у формі лез створює привабливу форму освітлення у темний час доби.

Широка плечова лінія та динамічний профіль

Широка плечова лінія проходить назад від головних фар та перегукується з піднятою боковою лінією. В кінці задніх дверей вона нагадує «гачок», успадкований від легендарного P1800. Потім лінія виразним акцентом продовжується назад і закінчується на задніх ліхтарях.

Силует даху сприяє враженню, що автомобіль нахиляється вперед – готовий до старту. Автомобіль закінчується рельєфною задньою частиною, яка ще більше підкреслює його ширину та міцну статуру із «затемненою» нижньою частиною для створення спортивного вигляду.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Характерний дизайн задніх ліхтарів є частиною відмінного дизайну Volvo. Вони розташовані високо і повторюють кривизну плечової лінії. Шестигранні задні двері, вперше представлені у моделі C30 і розроблені під впливом дизайну P1800ES, також є характерною особливістю Volvo.

Комплект оформлення екстер’єру

Покупець нового V40 має змогу персоналізувати автомобіль за допомогою комплекту аксесуарів для оформлення екстер’єру. Ці аксесуари створюють ексклюзивну спортивну ауру і покращують аеродинаміку.

В комплект оформлення екстер’єру входять дефлектори, двокольоровий задній дифузор, комплект спортивних стрічок і збільшені хромовані подвійні вихлопні труби прямокутної форми. 18-дюймові легкосплавні диски з діамантовою огранкою і контрастними сірими деталями та спойлер на даху можуть бути додані окремо.

Технології освітлення

LED-світло додає автомобілю індивідуального стилю і високотехнологічного вигляду. Оптичні світловоди використовуються для створення схеми розташування вогнів, яка підкреслює дизайн автомобіля. Технологія LED використовується в наступних місцях:

  • передні габаритні вогні;
  • сигнали повороту на дверних дзеркалах;
  • задні габаритні вогні;
  • освітлення заднього номерного знаку;
  • високо розташовані сигнали гальмування;
  • денні ходові вогні.

Дверні дзеркала

Вбудовані у дзеркала світлодіодні індикатори повороту забезпечують поліпшену видимість і надають автомобілю сучасного вигляду. Дзеркала заднього виду можуть автоматично складатися при замиканні автомобіля. Існує також функція автоматичного нахилу, яка робить узбіччя видимим при русі заднім ходом.

Панорамний скляний дах створює відчуття простору

Новий Volvo V40 доступний з панорамним скляним дахом, що простирається від переднього лобового скла до підголівників задніх сидінь. Панорамний дах посилює відчуття простору всередині автомобіля. Він тонований та розроблений так, щоб знизити рівень інфрачервоного випромінювання у салон.
Тканинна завіса з електричним управлінням розташована під дахом. Завіса відкривається ззаду, що означає, що пасажири на задньому сидінні можуть насолоджуватися сонячним світлом, у той час, як водій та передній пасажир знаходяться під завісою.

Інтер’єр, створений для людей

Інтер’єр нового Volvo V40 орієнтований на людей, які віддають перевагу ергономіці, комфорту і задоволенню від керування авто.
Широка панель приладів разом з гнучким дизайном дверей створює відчуття простору та перебування у «великому автомобілі». Інтер’єр розроблений таким чином, щоб створити водієві та пасажирам простору і розслаблюючу атмосферу в істинно скандинавському стилі. Вибір матеріалів та кольорів підкреслює відчуття розкоші, якості і майстерності.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Сидіння з комфортабельною підтримкою по сторонах

Ергономіка і комфорт є ключовими принципами у розробці сидінь Volvo Car Corporation. Як і передні сидіння, крайні задні сидіння є рельєфними.
Складана підставка для двох кружок, вбудована в центр подушки заднього сидіння, є зручною функцією, непомітно захованою у подушці сидіння, коли вона не використовуються, не порушуючи комфорту середнього заднього пасажира. Електричний обігрів доступний як для передніх сидінь, так і для крайніх задніх сидінь.
Інтер’єр має три основні кольорові гами: вугільний колір, вугільний/блонд та еспресо/блонд. Шкіряні сидіння також доступні у новій, лазурно-блакитній кольоровій гамі. Текстиль сертифікований за стандартом Oeko-Tex 100. Шкіряні поверхні не містять хрому. Схема «Чистий салон» рекомендована Шведською асоціацією з питань астми та алергії.

Тонка центральна консоль

Новий V40 має знакову ультра-тонку центральну консоль Volvo, тепер у більш рельєфному варіанті, ніж у попередніх моделях. Центральна консоль у стандартній комплектації має вугільний колір., Графітовий колір, оздоблення деревом або оздоблення у «тенісному» стилі (з червоною смужкою) доступні як опції.

Центральна консоль має оздоблення з хрому, яка прикрашає інтер’єр. Таке саме оздоблення також є на дверях, на панелі приладів, навколо центрального дисплея, зовнішніх вентиляційних отворів, кнопках запуску і корпусі перемикача передач.

Дзеркало заднього виду без рамки

Ще одна перлина інтер’єру — нове дзеркало заднього виду без рамки, виконане у стилі сучасних смартфонів.

Продумані відсіки для зберігання речей

Під підлокітником знаходиться відсік для компакт-дисків та інших дрібних предметів. Він також має роз’єм для USB/iPod або AUX, залежно від встановленої аудіосистеми. Підлокітник можна регулювати для забезпечення додаткової підтримки водія. Дві підставки для кружок і розетка 12В вбудовані в консоль перед підлокітником.

У бардачку достатньо місця для двох пляшок з напоями, які зберігаються при прохолодній температурі завдяки електронній системі клімат-контролю.
Серед інших зручних функцій — відсік для окулярів над дверима водія, тримач ручки в бардачку і зручні відсіки для зберігання речей під панеллю приладів і з зовнішніх боків крайніх задніх сидінь. Інша зручна деталь — спеціально розроблений відсік для скребка для льоду в дверній панелі водія з функцією сушки.

Сім різних настроїв освітлення

Освітлення салону розроблене таким чином, щоб створити відчуття «театрального освітлення». Світлодіодні лампи використовуються для освітлення стратегічних областей. Водій може насолоджуватися червоно-синім режимом, який регулює освітлення відповідно до внутрішньої температури, — або вибрати з семи тем за своїм настроєм. Передні та задні лампи для читання можуть бути приглушені.

Підсвічування ручки перемикання передач

Ручки для перемикання передач у автоматичній і ручній коробці передач є прозорими і підсвічуються світлодіодами зсередини. Світло розповсюджується у такий спосіб, який створює відчуття трьохвимірного сприйняття. Світлодіодні ліхтарі також використовуються у відсіках на панелях дверей.

Дворівневий багажник

Спинка заднього сидіння, що складається з двох частин у пропорції 40/60, може легко складатися за необхідності перевезення великогабаритних предметів. У вантажному відділенні є зручна сітка для вантажу.

Опціонально може бути встановлена м’яка захисна сітка; сталева версія пропонується як аксесуар.
V40 може бути оснащений додатковим «поверхом» у вантажному відділенні, в результаті чого підлога стає плоскою при складанні задніх сидінь. Переднє пасажирське сидіння можна скласти вперед, щоб створити більше простору.
На додаток до двох стандартних гачків, у додатковий поверх вбудовані гачки для пакетів з продуктами. Між верхнім і нижнім поверхами є прихована область зберігання.

Набір аксесуарів включає в себе «вантажний килимок-органайзер», який забезпечує безпеку та порядок дрібних предметів, а також «органайзер вантажу», який включає в себе дільник вантажного відсіку, ремінь для вантажу і дві підлогові рейки.
Ще одна нова практична функція полягає у тому, що заправочна горловина закривається самостійно. Цей елемент дизайну спрощує заправку, оскільки немає необхідності у кришці горловини.

Цитати

Кріс Бенжамін, менеджер з дизайну екстер’єру:
«Новий Volvo V40 пропонує клієнтам відчуття великого автомобілю у компактному салоні. Він містить повний набір функцій, притаманних розкішним, комфортним і високотехнологічним автомобілям. Поєднання купеподібної лінії даху та динамічних рельєфних поверхонь надає автомобілю сучасного спортивного вигляду. Однак він також є гордим нащадком класичних Volvo, завдяки тонким дизайнерським підказкам, таким як знаковий «гак» P1800 у верхній частині задніх дверей і напів-шестикутна форма заднього скла, створена під впливом дизайну P1800 ES.
Надзвичайно «швидка» передня стійка кузова створює динамічну, характерну експресію порівняно з іншими автомобілями у своєму класі. Лінія, що проходить по даху автомобіля, плечова і бокова лінії, які прямують вгору, поєднуються, щоб створити потужний, динамічний екстер’єр. Це виключно сучасний стиль, але у ньому з легкістю можна впізнати Volvo.
Ми сильно втягнули задню стійку. Це дозволило створити потужні задні плечі, що є характерною особливістю цієї моделі. Обидві ці зміни створюють враження, що автомобіль сидить, як костюм, зшитий на замовлення, а не куплений у магазині. Мала висота також поліпшує фронтальну частину, що покращує аеродинаміку і знижує викиди CO2.
Рельєфна задня частина — моя улюблена частина автомобіля. Вона теж має низький та широкий вигляд, який просто випромінює впевненість у собі. Шестикутна форма задніх дверей тепер певною мірою є відмінною рисою Volvo, уподібнюючи дизайн V40 екстер’єру спортивного універсалу V60».

Свен-Олоф Перссон, менеджер з дизайну інтер’єру:
«Інтер’єр нового V40 створений для людей і ставить акцент на ергономіці, комфорті та відчутті контролю під час керування. Ми тісно співпрацювали з інженерами для створення середовища, максимально орієнтованого на водія.
V40 є п’ятимісним автомобілем. Крайні задні сидіння мають форму ковша, що створює відчуття комфорту та простору. Форма сидінь забезпечує максимальний комфорт та підтримку навіть впродовж дуже довгих поїздок.
Сучасна інформаційно-розважальна система підносить взаємодію між водієм і автомобілем на абсолютно новий рівень. Панель приладів і тонка центральна консоль обрамлені елегантним елементом декору. Є кілька невеликих «елементів розкоші», наприклад, індикатор увімкненої передачі, вбудований у важіль, а також широкий вибір режимів настрою освітлення. Ми також приділяли велику увагу створенню декількох дрібних практичних відсіків для зберігання в автомобілі».

Марія Уггла, менеджер з кольорів і матеріалів:
«Ретельна увага до деталей і вибору матеріалів сприяють враженню високої якості. Такий підхід має важливе значення для створення ексклюзивної атмосфери великого розкішного автомобіля. Ми наполегливо працювали, щоб досягти відчуття справжньої розкоші по-скандинавськи… Чистої, щирої та непідробної, але не надто мінімалістичної.
Ми оновили практично всі оздоблювальні матеріали та поверхні. Це включає в себе нову натуральну шкіру, більш ексклюзивні текстури, нові матеріали декору та ще більш майстерний підхід до кожного шва.
Ми пропонуємо великий діапазон можливостей персоналізації. Темний та елегантний? Скандинавський та яскравий? Спортивний та екстравертний? Просто виберіть інтер’єр, який найкращим чином відповідає вашій індивідуальності. Багате поєднання кольорів екстер’єру та варіантів інтер’єру дозволяє виразити свою індивідуальність».

Задоволення від зручного керування у компактній моделі

Розробники нового Volvo V40 приділили особливу увагу ключовим елементам конструкції, завдяки чому автомобіль має найкращу їздову динаміку у своєму класі. Шасі забезпечує швидке реагування у процесі маневрування, приносячи водієві справжнє задоволення за кермом.

Лінійка доступних для нової моделі двигунів Volvo Car Corporation відрізняється широким вибором: від першого дизельного двигуна з викидом CO2, що не перевищує 94 г/км, до потужного бензинового двигуна T5 з турбонагнітачем потужністю 254 к.с. і розгоном до 100 км/год лише за 6,7 секунд.

Усі версії двигунів, незалежно від того, чи комплектуються вони механічною або автоматичною трансмісією, оснащені функцією start-stop і регенерацією енергії при гальмуванні.

Динамічне шасі у стандартній комплектації

Новий Volvo V40 має дві різні конфігурації шасі:
Стандартна комплектація має динамічне шасі. Твердий корпус і низький центр ваги забезпечують швидку реакцію, яка орієнтована на потреби водія і не шкодить комфорту керування.
Передні стійки McPherson мають такі ж 25-міліметрові поршневі штоки, як Volvo S60. Жорсткість структури дозволяє краще поглинати бічні навантаження.
Ззаду V40 має однотрубні амортизатори, які здійснюють компресію і зворотне демпфування через той самий клапан. Це забезпечує швидший потік рідини, який в свою чергу дозволяє швидшу реакцію демпфера.
Спортивне шасі опущене на 10 мм порівняно з динамічним шасі. Пружини і амортизатори більш жорстко закріплені, у результаті чого автомобіль реагує швидше і забезпечує повний контроль при керуванні.

Виключна точність рульової системи

Товстий рукав рульової колонки і жорсткий ізолятор збільшують жорсткість кручення. Це також впливає на посилення відчуття безпосереднього контакту з колесами і дорогою.

Електропідсилювач керма (EPAS) використовує електричний мотор для підтримки рейки рульового механізму. Водій може вибирати один з трьох рівнів електропідсилення:
В низькому режимі система забезпечує високий ступінь підсилення, полегшуючи маневрування. Середній режим має дещо меншу потужність підсилення для забезпечення на кращого реагування на високих швидкостях. Високий режим є основним режимом для енергійного водія і сприяє динамічному характеру автомобіля.

Електропідсилювач керма забезпечує інтеграцію функцій безпеки і підтримки водія, пов’язаних з керуванням автомобілем, таких як допомога при дотриманні смуги руху і допомога при паркуванні.

Датчик нахилу посилює стійкість

Система динамічної стабілізації та контролю тяги (DSTC) в оновленому Volvo V40 включає в себе кілька складних функцій, які забезпечують унікальне поєднання безпеки і задоволення від керування.

Розширений контроль стійкості (Advanced Stability Control) використовує датчик кута нахилу, який дозволяє виявити тенденцію до заносу автомобіля на ранній стадії. Це означає, що система контролю стійкості може внести корективи вже на етапі прояву перших ознак небажаної поведінки автомобіля і виправити його положення з більшою точністю. Передова система стабілізації вкрай важлива для динамічної їзди, коли автомобіль відчуває вплив значних бічних навантажень, і водієві необхідно чітке управління і можливість виконання швидких маневрів.

Система запобігання пробуксовці коліс за рахунок підвищення оборотів двигуна (Engine Drag Control) не допускає блокування коліс у процесі гальмування двигуном на слизькій дорозі. Якщо автомобіль обладнаний буксирним пристроєм, Система стабілізації причепа (Trailer Stability Assist) допоможе уникнути пробуксовування при буксируванні причепа або фургона. Стабільне положення автомобіля на дорозі досягається за рахунок пригальмовування одного або декількох коліс і зниження оборотів двигуна.

Протибуксувальна система при поворотах згладжує кути

Протибуксувальна система при поворотах (Corner Traction Control) – це нова функція, яка регулює крутний момент, забезпечуючи автомобілю більш впевнене проходження поворотів. Внутрішнє колесо в процесі проходження повороту пригальмовується, і тяга передається на зовнішні колеса. В результаті водій може проходити повороти на більш високій швидкості при одночасному усуненні недостатньої поворотності.

Ця система дозволяє плавно підтримувати бажану лінію руху на звивистих дорогах, при круговому русі і на мокрій поверхні. Протибуксувальна система при поворотах є дуже корисною при виїзді з невеликої другорядної дороги у більш інтенсивний дорожній рух.

Асортимент потужних бензинових двигунів

П’ятициліндровий 2,5-літровий турбо-двигун T5 має потужність 254 к.с. і крутний момент 400 Нм, плюс 40 Нм під час прискорення. Для досягнення низького рівня споживання палива та викидів CO2 було зменшене внутрішнє тертя у двигуні.
Т5 поставляється з автоматичною коробкою передач, а розгін від 0 до 100 км/год займає 6,7 секунд. Витрати палива становлять 7,9 л на 100 км (комбінований цикл ЄС). T5 також доступний в 2,0-літровому варіанті з потужністю 213 к.с. і крутним моментом 300 Нм.

Середня комплектація має два варіанти 1,6-літрового двигуна GTDi: T4 потужністю 180 к.с. і T3 потужністю 150 к.с. Двигун T4 потужністю 180 к.с. має максимальний крутний момент 270 Нм плюс 30 Нм під час прискорення. Це дає можливість роботи на граничному навантаженні у всьому діапазоні швидкостей. Крутний момент відносно м’який, що робить керування особливо зручним.

Двигун T3 потужністю 150 к.с. має крутний момент 240 Нм. Експертам Volvo вдалося зменшити витрати палива у V40 до 5,8 л на 100 км. Це відповідає рівню викидів CO2 134 г/км.

2,0-літровий п’ятициліндровий двигун T4 з 180 к.с. і крутним моментом 300 Нм є доступним на деяких ринках.

Зручна коробка передач Powershift

Двигун T5 поставляється з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач, а T4 доступний з автоматичною шестиступінчастою коробкою передач Powershift або шестишвидкісною механічною коробкою передач. T3 поставляється з механічною коробкою передач.
Powershift працює як дві паралельних механічних коробки передач з окремими зчепленнями. Ця система забезпечує швидке перемикання передач і значну економію палива.

Економічні двигуни

П’ятициліндровий 2,0-літровий турбодизель D4 оптимізований для задоволення від керування при економії пального. П’єзоелектричні клапани мінімізують витрати палива завдяки виключно швидким і точним імпульсам впорскування під високим тиском. Результатом цього є ефективне внутрішнє згоряння. Для підвищення зручності керування турбокомпресор пристосований для високого крутного моменту на низьких оборотах.
Цей двигун має потужність 177 к.с. і крутний момент 400 Нм на широкому діапазоні оборотів. Розгін 0-100 км/год займає 8,3 секунди з автоматичною коробкою передач (8,6 сек з ручною). Витрата палива і рівень викидів CO2 складають 4,5 л на 100 км (119 г/км) з ручною коробкою передач і 5.3л на 100 км (139 г на 100 км) з автоматичною (комбінований цикл ЄС).

Крім того, як варіант існує 2,0-літровий D3, що має потужність 150 к.с. і крутний момент 350 Н•м.
Обидва турбодизельні двигуни пропонуються з шестиступінчастою автоматичною або ручною трансмісією.

Двигун D2 з рівнем викидів CO2 94 г/км

Двигун D2 на Volvo V40 має рівень викидів CO2 лише 94 г/км (відповідає витратам палива 3,6 л на 100 км). 1,6-літровий дизельний двигун має потужність 115 к.с. і крутний момент 285 Нм, плюс 15 Нм під час прискорення. Двигун D2 працює з шестиступінчастою механічною коробкою передач і функцією start/stop.
1,6-літровий дизельний двигун також може працювати з шестиступінчастою механічною коробкою передач Powershift.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Асортимент двигунів може відрізнятися залежно від країни.

Петер Мертенс, старший віце-президент з досліджень та розробок Volvo Car Corporation:
«Volvo V40 відрізняється спритністю, має чудову реакцію і приносить задоволення від керування. Різке шасі надає енергійному водію відчуття повного контролю. Ви отримуєте як відчутне реагування, що робить їзду звивистими дорогами такою цікавою, так і точні моторні рухи, які потрібні, щоб впоратися з інтенсивним міським трафіком.
Ми є лідером в області ефективності використання палива. Одна третина нашого бюджету на дослідження спрямована на зниження викидів CO2. Ця спеціальна екологічна спрямованість під гаслом “прагнення до нуля” (Drive Towards Zero) приносить постійне вдосконалення ефективності, що означає, що жоден конкурент не може перемогти нас у екологічній ефективності автомобілів.
В області легкої конструкції ми рухаємося вперед швидкими темпами. У кузові нового V40 використовується високоміцна сталь із вмістом бору. Ми також використовуємо алюмінієві рульові тяги, а задні гальмівні диски вироблені з композитного алюмінію у деяких варіантах».

Найбезпечніша модель Volvo

Додання кількох нових високотехнологічних функцій до повного набору систем безпеки, успадкованого від більш великих моделей, робить Volvo V40 найбільш інтелектуально-безпечною (IntelliSafe) моделлю Volvo на сьогоднішній день.

Серед нових функцій можна виділити унікальну подушку безпеки для пішохода (Pedestrian Airbag), автоматичну систему утримання автомобіля на смузі руху (Lane Keeping Aid), систему спрощення паралельного паркування (Park Assist Pilot), систему інформування про дорожні знаки (Road Sign Information), активне дальнє світло (Active High Beam) і систему виявлення автомобілів у поперечному напрямку позаду автомобіля (Cross Traffic Alert).

Новий V40 також має новаторську технологію виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) з повним автоматичним гальмуванням, а також вдосконалену систему уникнення зіткнень на низькій швидкості (City Safety), яка тепер працює на швидкостях до 50 км/г.

Park Assist Pilot спрощує паралельне паркування

Дослідження, проведене міжнародним дослідницьким інститутом TNS, показало, що третина водіїв в Європі зазнає труднощів з паралельним паркуванням автомобіля. У подібному дослідженні, проведеному британською страховою компанією elephant.co.uk, дві третини респондентів заявили, що вони почувають себе невпевнено при паралельному паркуванні.

Нова система допомоги при паркуванні Park Assist Pilot помітно спрощує процес паралельного паркування, беручи на себе управління рульової системою, в той час як водієві залишається перемикати передачі і контролювати швидкість автомобіля.
Для маневрування система використовує ультразвукові датчики, встановлені попереду, ззаду і з боків автомобіля.
При вмиканні системи допомоги при паркуванні датчики починають сканування простору збоку автомобіля. Щойно система виявляє місце для парковки, що як мінімум в 1,2 рази перевищує довжину автомобіля, лунає відповідний звуковий сигнал, а на панелі приладів з’являється повідомлення, що підказує водієві зупинитися.

На дисплей виводяться покрокові текстові та анімаційні підказки до тих пір, доки паркування не буде завершено. Хоча водій включає задню передачу і продовжує контролювати швидкість руху автомобіля, система допомоги при паркуванні повністю управляє рульовою системою. Після завершення паркування система повідомить водія звуковим сигналом і відповідним текстовим повідомленням.
Новий Volvo V40 може бути додатково обладнаний задньої камерою для полегшення паркування, а також передніми та задніми паркувальними датчиками.

Lane Keeping Aid – активна допомога для утримання на смузі руху

Дослідження показують, що багато ДТП відбувається в гарну погоду і не у критичних дорожніх ситуаціях, а причиною таких ДТП є втома, сонливість або захворювання водія. Приблизно 30 відсотків всіх аварій, зафіксованих у статистичній базі даних ДТП Volvo Cars, трапляються в результаті відхилення автомобіля від смуги руху. Приблизно 75 відсотків таких ДТП відбуваються на швидкості 70 км/год і вище.

Нова система Lane Keeping Aid допомагає водієві V40 утримувати автомобіль на смузі руху. Коли автомобіль наближається до розмітки на дорозі і може перетнути її, система збільшує зусилля, що має докладатися до рульового колеса. Система діє на швидкості від 65 км/год до 200 км/год.
Камера контролює ситуацію попереду автомобіля і стежить за правим і лівим маркуванням дороги. Система контролю смуги руху контролює переміщення автомобіля між розміткою дороги і вступає в дію, якщо автомобіль відхиляється від заданого курсу, а водій не вживає жодних заходів для попередження сходу зі смуги руху.

В якості першого кроку система незначно збільшує зусилля на рульовому колесі, допомагаючи водієві повернути автомобіль у потрібний напрямок. Якщо автомобіль виходить за межі смуги руху, система активує попереджувальний сигнал шляхом вібрації рульового колеса, щоб привернути увагу водія.

Оновлена система Blind Spot Information System покращує видимість

Новий Volvo V40 першим серед моделей Volvo отримав оновлену систему виявлення автомобілів у мертвій зоні видимості (Blind Spot Information System), що базується на радарах. Ця технологія тепер контролює ситуацію навколо автомобіля і попереджає водія про транспортні засоби, що швидко наближаються, на відстані до 70 м позаду автомобіля. Як і раніше, система попереджає водія про інші автомобілі, які знаходяться в мертвій зоні видимості з обох боків автомобіля.
Система BLIS допомагає водієві уникнути потенційно небезпечних маневрів, пов’язаних зі зміною смуги руху.
Нова система BLIS використовує радари, встановлені під бампером з обох кутів ззаду автомобіля. Радари безперервно сканують простір ззаду і вздовж автомобіля.

Світлодіодні індикатори, які попереджають водія, розташовані у кожній з передніх стійок. Якщо індикатор горить, це означає, що в даній зоні видимості радара знаходиться автомобіль. Якщо водій включає сигнал повороту в цьому напрямку, то індикатор починає блимати, попереджаючи водія про небезпеку.

Cross Traffic Alert допомагає при русі заднім ходом

Система виявлення автомобілів у поперечному напрямку (Cross Traffic Alert) включає датчики, встановлені в задній частині автомобіля, які попереджають водія про транспортні засоби, що рухаються в поперечному напрямку за автомобілем, коли водій виїжджає з парковки. Ця технологія особливо актуальна на тісних, заставлених паркувальних майданчиках, де огляд бокових дзеркал заднього виду обмежений будівлями, рослинами або іншими автомобілями. Система відслідковує транспортні засоби на відстані до 30 метрів від автомобіля. Датчики можуть виявити об’єкти меншого розміру, наприклад, велосипедистів або пішоходів, проте не завжди і лише на малій відстані. Доки об’єкт перебуває у полі видимості системи, лунає аудіо сигнал, а на центральний дисплей виводиться відповідне попередження.

Road Sign Information – додаткове «око» для слідкування за дорогою

Висока швидкість – це вагома причина багатьох ДТП з летальними наслідками. Дослідження Європейського товариства зі спостереження за дорожньою безпекою (ERSO) показують, що швидкість є причиною 30 відсотків усіх ДТП з летальними наслідками. Дослідження Шведської адміністрації дорожнього руху свідчать, що в Швеції кожен рік можна було б зберегти 100–150 життів, якби водії дотримувалися обмежень швидкості.
Система інформування про дорожні знаки (Road Sign Information) виводить на інформаційний дисплей відомості про дорожні знаки на шляху. Камера переднього огляду здатна виявити знаки обмеження швидкості, а також знаки «Обгін заборонено». Зображення відповідного знака буде видно на дисплеї доти, доки система не виявить черговий знак.

Система інформування про дорожні знаки може поєднуватися з системою попередження про перевищення швидкості (Speed Alert), яка виводить на дисплей спідометра попередження у разі перевищення обмеження швидкості.

Active High Beam спрощує керування у темряві

Нові активні фари дальнього світла (Active High Beam), встановлені у Volvo V40, більш ефективно освітлюють дорогу. Система здійснює автоматичне перемикання дальнього і ближнього світла відповідно до ситуації на дорозі.
За допомогою камери переднього огляду, система здійснює обробку отриманих зображень і забезпечує водієві оптимальні умови видимості у нічний час.
Камера стежить за іншими автомобілями, їх фарами і задніми ліхтарями. Передове програмне забезпечення аналізує ці дані і надає інформацію про стан та напрямок руху інших автомобілів. На підставі цих даних проводиться автоматичне перемикання між фарами ближнього і дальнього світла.
Новий V40 може бути обладнаний активними поворотними фарами (Active Bending Lights), які повертаються у бік повороту дороги.
Для підвищення видимості у поганих умовах руху опціонально пропонується лобове скло з електрообігрівом і датчик дощу, який автоматично включає очищувачі лобового скла і регулює їх швидкість під час дощу.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Adaptive Cruise Control і Distance Alert допомагають підтримувати безпечну дистанцію

Новий Volvo V40 може бути обладнаний адаптивним круїз-контролем (Adaptive Cruise Control), який робить поїздку більш комфортною. Система використовує радар, який автоматично підтримує заданий часовий інтервал до автомобіля попереду. Водій виставляє максимальну необхідну швидкість і часовий інтервал до автомобіля, що рухається попереду. Коли датчик радара виявляє, що автомобіль попереду уповільнює хід, швидкість автомобіля автоматично коригується відповідно до швидкості руху транспортного засобу попереду.

Функція підтримки руху на малих швидкостях (Queue Assist) встановлюється на автомобілях з автоматичною трансмісією. Ця система дозволяє підтримувати дистанцію до автомобіля попереду аж до повної зупинки, надаючи водієві значний комфорт в управлінні автомобілем на малих швидкостях, наприклад, в заторах на дорозі, коли рух пов’язаний з постійними зупинками.

Система автоматичного моніторингу дистанції (Distance Alert) допомагає водієві підтримувати безпечну відстань до автомобіля, що їде попереду. Використовуючи кнопки на кермі, водій обирає один з п’яти доступних часових інтервалів. Обраний інтервал виводиться на дисплей спідометра. Якщо дистанція до автомобіля, що їде попереду, скорочується, система активує візуальний сигнал попередження, що відображається перед водієм на лобовому склі.

Pedestrian Detection – унікальна для цього класу технологія

Інтенсивність руху на дорогах постійно зростає, і наїзди на пішоходів трапляються щодня. У Європі 14 відсотків усіх випадків ДТП з летальними наслідками припадають на зіткнення з пішоходами. У США ця цифра становить 12 відсотків, а в Китаї – понад 25 відсотків.

Система виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) з повним автоматичним гальмуванням — це технологія, здатна вчасно виявити пішохода, що раптово з’явився перед автомобілем. Якщо водій не встигає реагувати, автомобіль попереджає водія, а потім в автоматичному режимі приводить в дію гальма. Жоден інший автомобіль цього класу не має подібної технології.

Система виявлення пішоходів з повним автоматичним гальмуванням включає радар, вбудований в решітку радіатора автомобіля, камеру, розміщену за дзеркалом заднього виду на лобовому склі, і центральний блок управління. Завдання радара — виявити пішохода або інший транспортний засіб перед автомобілем, а також обчислити відстань до об’єкта. Камера в свою чергу визначає тип об’єкта.

Завдяки тому, що радар працює в двох режимах і володіє широким полем огляду, він здатний виявити пішохода на ранньому етапі, коли пішохід тільки виходить на проїжджу частину. Інноваційна технологія запрограмована на виявлення характерних рухів пішоходів. Технологія також розраховує, чи слід очікувати, що пішохід вийде на дорогу перед автомобілем. Система здатна визначити пішоходів зростом від 80 см.

В екстреній ситуації система активує звукове попередження у поєднанні з миготливим попереджуючим сигналом, що відображається на лобовому склі перед водієм. Якщо водій не реагує на попередження, а зіткнення стає неминучим, система автоматично застосовує гальмування до повної зупинки.

Система виявлення пішоходів з повним автоматичним гальмуванням дозволяє уникнути зіткнень з пішоходами на швидкості до 35 км/год, навіть якщо водій не встигає вчасно реагувати на попередження. На більш високих швидкостях головне завдання системи — максимально знизити швидкість автомобіля до моменту зіткнення.

Статистика показує, що від швидкості автомобіля безпосередньо до зіткнення значною мірою залежить результат зіткнення. Чим менше швидкість до зіткнення, тим менше ризик нанесення тяжких травм пішоходу.

Pedestrian Airbag Technology – вперше у світі!

Щоб знизити негативні наслідки наїзду, якщо зіткнення з пішоходом уникнути неможливо, Volvo V40 обладнаний абсолютно новою технологією світового класу — це подушка безпеки для пішохода (Pedestrian Airbag Technology). Технологія працює таким чином: в передній бампер вбудовані датчики, які реєструють фізичний контакт автомобіля з пішоходом. Кріплення задньої частини капота розкриваються, і капот піднімається за рахунок подушки безпеки.
Розкрита подушка покриває зону під піднятим капотом і приблизно на одну третину області лобового скла і нижньої частини передньої стойки.
Піднятий капот і подушка безпеки допоможуть зменшити негативний вплив сил удару на пішохода.

Система попередження про небезпеку зіткнення з функцією повного автоматичного гальмування – повне гальмування

До 90 відсотків усіх ДТП відбуваються в результаті відволікання уваги водія від ситуації на дорозі. Половина водіїв, які скоїли наїзд на автомобіль попереду, зовсім не гальмували до моменту зіткнення.

Система попередження про небезпеку зіткнення з функцією повного автоматичного гальмування (Collision Warning) представляє собою розвиток системи запобігання зіткнень з функцією автоматичного гальмування, яка була раніше розроблена інженерами Volvo Car Corporation. Новий V40 також здатний виявити, попередити водія і в автоматичному режимі провести гальмування в разі виникнення ризику наїзду на автомобіль попереду.
На першому етапі система попереджає водія, щоб він або вона змогли загальмувати або зробити маневр для уникнення зіткнення. Якщо водій не реагує на попередження вчасно, автомобіль автоматично застосовує гальмування.

При автоматичному гальмуванні зіткнення можна уникнути, якщо швидкість зближення двох автомобілів не перевищує 35 км/год.
Німецька організація ADAC визнала систему попередження про небезпеку зіткнення з функцією автоматичного гальмування кращою системою автоматичного гальмування в світі за результатами випробування, проведеного у 2011 році. У новому V40 встановлюється система автоматичного гальмування, яка на відміну від попередніх версій працює на більш високих швидкостях.

City Safety — тепер діє на швидкості до 50 км/год

Наїзд ззаду – це найбільш поширений вид ДТП у насиченому міському транспортному потоці. Близько 75 відсотків таких зіткнень відбуваються на швидкості менше 30 км/год, а в 50 відсотках водій навіть не встигає натиснути на педаль гальма до зіткнення.

У 2011 році переваги системи City Safety були детально викладені в черговому звіті Страхового інституту безпеки руху США (IIHS). За даними IIHS ця технологія дозволила скоротити подібні зіткнення на 22 відсотки. Статистика страхових випадків за участю Volvo XC60 показує, що завдяки системі City Safety розмір страхових відшкодувань збитків, завданих здоров’ю учасників ДТП, скоротився на 51 відсоток, а відшкодування збитків транспортним засобам – більш ніж на 20 відсотків.

Новий V40 – це перший Volvo, який поставляється з оновленою системою City Safety. Сьогодні ця технологія працює на швидкості до 50 км/год (раніше граничною була швидкість 30 км/год).
City Safety стежить за рухом автомобіля попереду за допомогою лазерного датчика, який розташований у верхній частині лобового скла на рівні дзеркала заднього виду.
Автомобіль автоматично гальмує, якщо водій не встигає вчасно загальмувати, коли автомобіль попереду уповільнює рух або зупиняється, або в разі наближення до нерухомого автомобіля.
Зіткнення можна уникнути, якщо швидкість зближення двох автомобілів нижче 15 км/год. Якщо швидкість зближення знаходиться в межах 15-50 км/год, система максимально скоротить швидкість до моменту зіткнення, щоб знизити негативний ефект удару.
Дослідження, проведене шведською страховою компанією Volvia, показує, що, на відміну від автомобілів без систем автоматичного гальмування, моделі Volvo, обладнані системою City Safety, приблизно на 20 відсотків рідше потрапляють в ДТП, пов’язані з наїздом на автомобілі попереду.

Driver Alert Control – виявлення ознак втоми та попередження водія

Дослідження німецької страхової GDV свідчать про те, що одна з чотирьох ДТП на автобанах Німеччини відбувається в результаті втоми водія. Дані про ДТП Шведської адміністрації дорожнього руху також показують, що втома водія призводить до 30 відсотків всіх зіткнень на дорогах.

Система моніторингу втоми водія (Driver Alert Control) покликана визначити факт втоми водія і попередити його. Система також допомагає впоратися з іншими ситуаціями в разі втрати водієм концентрації уваги.

Система моніторингу втоми водія включає камеру, ряд датчиків і блок управління. Камера постійно стежить за відстанню між автомобілем і дорожньою розміткою. Датчики реєструють переміщення автомобіля. Блок управління отримує дані і аналізує їх, щоб з’ясувати, чи не втрачає водій контроль над автомобілем.
Якщо за даними системи виникає серйозний ризик втрати концентрації уваги водія, система активує звуковий сигнал попередження. На інформаційному дисплеї водія з’являється текстове повідомлення разом із символом кавової чашки, що рекомендує водію зробити зупинку.

Повний комплект систем пасивної безпеки, включаючи нову подушку безпеки для захисту колін

У новому Volvo V40 реалізовані системи пасивної безпеки світового класу, включаючи каркас безпеки з ефективними зонами деформації. У конструкції автомобіля використовуються елементи з різними сортами високоміцної сталі.

Передні і крайні задні сидіння в стандартній комплектації оснащені ременями безпеки з натягувачами, для передніх сидінь передбачена система захисту від плітьових травм (WHIPS), що забезпечує захист спини і шиї від травм. Для водія і пасажира переднього сидіння встановлені дворівневі подушки безпеки. У спинках передніх сидінь вбудовані бічні подушки безпеки.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Для водія встановлена нова подушка безпеки для захисту колін. Подушка безпеки інтегрована в панелі приладів вище педального вузла. Ця подушка безпеки розкривається разом з іншими подушками безпеки у разі фронтального зіткнення.

Система захисту від перекидання (Roll Over Protection System) представлена міцною структурою кузова, переднатягувачами ременів безпеки на сидіннях і надувною завісою (Inflatable Curtain). Надувна завіса встановлюється з обох сторін від передніх до задніх стійок і розкривається в разі фронтального удару по дотичній, бокового зіткнення або перевертання автомобіля.
Датчик контролю швидкості зближення отримує і аналізує дані з метою підготовки стримуючих систем безпеки (ременів і подушок безпеки) до удару невеликої або середньої сили.
Кріплення ISOFIX встановлюються у стандартній комплектації. Volvo Car Corporation пропонує дитячі сидіння для дітей будь-якого віку — від новонароджених до десятирічних. Всі дитячі сидіння Volvo проходять ретельні випробування.

Персональний автомобільний комунікатор

V40 пропонується з Персональним автомобільним комунікатором (Personal Car Communicator) для дистанційного керування автомобілем без використання ключів. Пульт дистанційного управління отримує і приймає сигнали, надаючи водію інформацію про блокування дверних замків і роботу протиугінної системи. Коли двері автомобіля замикаються, система запам’ятовує положення водійського сидіння і дзеркал.

Цитати

Томас Броберг, старший експерт із систем безпеки Volvo Car Corporation:
“Новий V40, найкомпактніший автомобіль у лінійці нашої лінійки V, є лідером за рівнем безпеки. Він має найбільш інтелектуальні системи підтримки водія порівняно з будь-якою моделлю Volvo. Це ще один крок на шляху реалізації нашої стратегії: до 2020 року у нових автомобілях Volvo люди не будуть гинути або отримувати серйозні травми.

Volvo займає лікуючу позицію в області розробки найпередовіших технологій, які допомагають водієві уникнути зіткнень. Всі системи орієнтовані на водія, допомагаючи йому або їй підтримувати необхідний рівень уважності і отримувати всю інформацію, яка дозволяє уникати зіткнень або аварійних ситуацій. Новий V40 — це перший автомобіль у нашому модельному ряді, озброєний технологіями, які активно допомагають водієві уникати серйозних небезпек.
В автомобілі реалізовані інтелектуальні системи безпеки, які взаємодіють і роблять керування автомобілем більш комфортним і безпечним. Ці технології покликані попередити водія про можливі загрози. Якщо необхідно, вони активуються і допомагають у критичних ситуаціях. У деяких випадках, коли зіткнення неминуче, системи безпеки допомагають скоротити негативні наслідки удару. Однак це зовсім не означає, що передові технології беруть на себе управління автомобілем. Їх основна мета – допомогти водієві і тим самим зробити процес управління автомобілем більш комфортним і менш складним».

Нова персоналізована панель приладів

Простота і ненапруженість керування є ключовим фактором безперервного розвитку високотехнологічної інформаційно-розважальної системи Volvo Sensus.
У Volvo V40 підхід, орієнтований на водія, посилюється з появою нової, повністю графічної панелі приладів, що дозволяє водієві налаштувати розташування функцій і інформації.

Серед її функцій — мобільний додаток, яке дозволяє водію підтримувати контакт з автомобілем, коли він припаркований.

Сучасний графічний дисплей

V40 оснащено новою, повністю графічною панеллю приладів. Цей активний рідкокристалічний TFT-дисплей підносить взаємодію між автомобілем та водієм на новий рівень.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Ця панель приладів поєднує в собі емоційність та функціональність, постійно відображаючи найбільш важливу інформацію у будь-якій ситуації безпосередньо перед водієм.

Водій може обирати між трьома графічними режимами:
Елегантна тема має золотаве освітлення, яке створює традиційну та заспокійливу ауру.
Екологічна тема має зелене освітлення, спеціально розроблене для створення «екологічного» ефекту. Екометр відображається з лівого боку. Показники поточного і загального споживання палива також висвітлюються – і водій зможе насолодитися зеленим кольором, який сигналізуватиме про оптимальне витрачання палива.

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Стиль і функціональність великих Volvo у компактному хетчбеку

Динамічна тема має червоний колір освітлення, створюючи спортивну атмосферу. В центрі дисплею тахометр замінює спідометр, присутній при елегантній або екологічній темі. Швидкість руху відображається у цифровому форматі в центрі дисплея.

Стандартний лінійний монітор є удосконаленою версією традиційної панелі приладів. Усі шкали є електромеханічними з вимірювальними стрілками.

Усе під контролем з новим кермом

У моделях з системою Volvo Sensus уся інформація відображається на 5-дюймовому або 7- дюймовому кольоровому дисплеї у верхній частині панелі приладів. Інтегрований дисплей дозволяє водієві не відволікатися від поточної ситуації на дорозі. Усіма функціями можна управляти безпосередньо через кнопки на кермі або з використанням кнопок одразу під кольоровим дисплеєм. Крім цього, до комплекту також входить окремий дистанційний пульт управління.

Програма «Мій автомобіль» надає доступ до широкого спектру функцій, таких як «Безпека в місті», «Попередження зіткнення», «Визначення пішоходів», «Система пильності водія», «Активний круїз-контроль», освітлення, управління дзеркалами, клімат-контролем, центральним замком та аудіосистемою.
Якщо клієнт обирає мультимедійну аудіосистему, моделі з системою Volvo Sensus будуть оснащені збільшеним 7-дюймовим екраном, який також показує інформацію та зображення з навігаційної системи, телефону, камери заднього виду, DVD-програвача, цифрового телебачення і т.д.

Bluetooth з функцією передачі музичних потоків

Bluetooth-з’єднання було удосконалене з метою забезпечення не лише телефонних розмов, але і передачі музичних потоків з вашого портативного музичного пристрою, оснащеного функцією Bluetooth. Таким чином Volvo є єдиною автомобільною компанією, яка пропонує передачу музичних потоків через Bluetooth. Однією з можливих функцій є також центральне управління голосовими командами.

Електронний клімат-контроль

Найновіший V40 оснащений електронним клімат-контролем. Ця система забезпечує автоматичний контроль температури в салоні та циркуляцію повітря за особистими уподобаннями водія та пасажира на передньому сидінні.

Лобове та заднє скло, а також бокові дзеркала автоматично підігріваються у разі зниження температури за вікном нижче +9°C. Водій може обирати перелічені функції в програмі «Мій автомобіль».

Навігація «поворот за поворотом»

Volvo Sensus може за бажанням клієнта оснащуватися навігаційною системою. Функція голосового контролю дозволяє зручно та безпечно використовувати handsfree. Новим елементом системи є програма «поворот за поворотом», яка відображається на центральному циферблаті монітору.

Аудіосистема світового класу

Найновіша аудіосистема оснащена цифровим підсилювачем потужністю 5×130W класу D, системами Dolby Digital у поєднанні з Dolby Pro Logic II Surround, останньою версією мультиеквалайзера розробки лабораторії «Одісея», а також десятьма динаміками.

Неперевершена технологія мультиеквалайзера розробки лабораторії «Одісея» вирівнює викривлення звуку, спричинене акустичними властивостями пасажирських сидінь. Внаслідок цього забезпечується чіткіший та чистіший звук для кожного, хто перебуває в автомобілі.

Система Dolby Digital забезпечує кращий ефект присутності під час прослуховування звукових доріжок з функцією Dolby Digital. В результаті музика, записана наживо, звучатиме у бездоганній концертній якості. І, безперечно, аудіосистема також оснащена функцією Dolby Pro Logic II Surround, яка надає звичайній стереомузиці багатого поліфонічного звучання з ефектом присутності.

Прослуховування музики можна оптимізувати трьома шляхами – для найкращого задоволення звуком з водійського сидіння, двох передніх сидінь або задніх сидінь.

Система Premium Sound здатна програвати DVD-диски, компакт-диски та USB-пристрої з музикою у форматах MP3, AAC або WMA, а також AVI та Video Div-X. Система також включає Bluetooth-гарнітуру (A2DP).

На додачу до висококласної системи Premium Sound Multimedia, можливе додаткове встановлення однієї з чотирьох аудіосистем:

  • Система Performance на 4 динаміки
  • Система Performance на 6 динаміків
  • Система High Performance на 8 динаміків
  • Система High Performance Multimedia на 8 динаміків

Для під’єднання інших периферійних пристроїв, таких як портативний МР3-плеєр, iPod (третього покоління і вище), iPod Touch або iPhone, усі аудіосистеми обладнані стандартними портами AUX (Performance) або USB. Починаючи з системи High Performance Multimedia, порт USB підтримує також формат Video Div-X.

Цитати:

Стефан Джакобі, президент і головний керуючий Volvo Car Corporation:
«Найновіший V40 має найбільш інтуїтивну систему управління за всю історію автомобілів Volvo. На нашу думку, найвищою цінністю є володіння автомобілем, який тобі підходить, розуміє тебе та розвивається разом з тобою. Коли ви вперше сідаєте за його кермо і дивитесь на панель приладів – вам усе видається настільки очевидним та функціональним, що ви готові розпочати рух одразу ж».
«Ми створюємо автомобілі відповідно до людських потреб та їх життєвого стилю. Створення для водія інтуїтивного та ергономічно зручного середовища є однією з наших цілей щодо забезпечення відчуття «розслабленого контролю». Тому цілком логічно, що ви продовжуєте управляти автомобілем навіть після того, як припаркували його».

Петер Мертенс, перший віце-президент з досліджень та розробок Volvo Car Corporation:
«Ми чітко зосередилися на створенні моделі, яка була б зручною в управлінні та не відволікала водія від ситуації на дорозі. Volvo є однією з небагатьох компаній-розробників, які пропонують водієві повний доступ до усіх розважальних функцій через кнопки безпосередньо на кермі. Нашою метою є дозволити більшості наших клієнтів управляти цими функціями навіть без читання спеціальних інструкцій».

Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.