Land Rover представляє новий тестовий автомобіль Electric Defender на Женевському автосалоні

  • Land Rover продовжує інноваційні інженерні розробки в області екологічних транспортних рішень
  • Нульовий викид шкідливих речовин при збереженні легендарних позашляхових характеристик
  • Інноваційна силова установка з 70-кіловатним електромотором і літій-іонною акумуляторною батареєю

Київ, Україна, 28 лютого 2013 року – Land Rover продовжує свій рух aв авангарді британських інновацій і передових автомобільних технологій, представляючи сім нових моделей Electric Defender на Женевському автосалоні. Тестовий автомобіль має нульові викиди і зберігає при цьому потужні позашляхові здібності.

«Інвестиції в інновації завжди були суттю нашого бізнесу, а наші інженери не покладаючи рук працюють над розробкою інноваційних технологій для створення екологічних транспортних рішень». – Зазначив Джон Едвардс, міжнародний бренд-директор Land Rover.

Land Rover представляє новий тестовий автомобіль Electric Defender на Женевському автосалоні

Стандартний дизельний двигун і коробка передач замінені на 70-кіловатний (94 к.с.) електромотор з крутним моментом 330 Н-м, який працює від 300-вольтової літій-іонної акумуляторної батареї ємністю 27 кВт-год, що забезпечує пробіг більше 80 км. При звичайній повільній їзді бездоріжжям заряд тримається до восьми годин. Акумулятор можна повністю зарядити за допомогою пристрою експрес-зарядки потужністю 7 кВт за чотири години, або за 10 годин за допомогою зарядного пристрою потужністю 3 кВт.

Електромобілі зберегли легендарну систему повного приводу Defender з блокуванням диференціалу. Оскільки електромотор забезпечує максимальним крутним моментом з початкових обертів, немає необхідності в коробці перемикання передач, і трансмісія складається з одноступінчатого редуктора з передаточним числом 2,7, який об’єднується з існуючою системою повного приводу Defender. В автомобілі також використовується модифікована версія системи адаптації до дорожніх умов Land Rover Terrain Response®.

Land Rover представляє новий тестовий автомобіль Electric Defender на Женевському автосалоні

Автомобілі були представлені Відділом передових інженерних розробок Land Rover після успішних випробувань електромобіля Leopard 1, створеного на базі Defender. Можливості автомобілів були випробувані в екстремальних умовах з нестабільною екологічною рівновагою для демонстрації умінь, недоступних традиційним дорожнім електромобілям. Одним з тестів було буксирування 12-тонного автопоїзда в гору з ухилом 13 градусів і подолання броду глибиною 800 мм.

У повній відповідності з філософією Land Rover «Легка хода», плавний хід на малих швидкостях, забезпечуваний електричним приводом, робить автомобілі Electric Defender особливо придатними для подолання підйомів без непотрібного пошкодження поверхні.

Land Rover представляє новий тестовий автомобіль Electric Defender на Женевському автосалоні

Акумуляторна батарея важить 410 кг і встановлюється в передній частині Defender замість дизельного двигуна. Споряджена маса автомобіля на 100 кг більше базової версії Defender 110 і варіюється від 2055 кг до 2162 кг в залежності від типу кузова: пікап, жорсткий верх або універсал.

Всі основні компоненти електричного силового приводу, включаючи акумулятор, інвертор і мотор, мають повітряне, а не рідинне охолодження, що дозволило значно знизити масу і рівень складності, і як наслідок, підвищити надійність. Систему рекуперативного гальмування вдалося оптимізувати настільки, що при використанні системи контрольованого руху під ухил мотор здатний виробляти 30 кВт електрики. Оскільки акумулятор допускає дуже швидку зарядку без скорочення терміну життя, практично всю рекуперованих енергію можна відновлювати і зберігати. Таким чином, можна використовувати до 80% кінетичної енергії автомобіля в залежності від умов.

Land Rover представляє новий тестовий автомобіль Electric Defender на Женевському автосалоні

«Цей проект є тестовою лабораторією Land Rover і застосовується для тестування електромобілів навіть у найважчих умовах бездоріжжя. Він дозволяє нам доопрацювати і тестувати деякі технології, які одного дня можуть бути використані в майбутніх моделях Land Rover », – зазначив Ентоні Харпер, голова дослідницького департаменту Jaguar Land Rover.

Незважаючи на відсутність планів по серійному виробництву позашляхового Electric Defender, пізніше в цьому році сім електромобілів надійдуть в експлуатацію для спеціалізованих служб.