- Два нові кольори кузова: Barolo Black і Havana
- Чотири нові контрастні кольори для даху
- Новий вишуканий варіант виконання сидінь класу преміум підвищує комфорт для водія
- Модернізована аудіосистема Alpine
31 серпня 2012 р. – Потенційні покупці Land Rover Defender, які хочуть мати автомобіль з багатшою комплектацією, тепер можуть зробити свій автомобіль ще кращим завдяки трьом новим доповненням в переліку додаткового обладнання. Окрім того, в гамі кольорів кузова з’явилися два нові кольори: Barolo Black і Havana.
Тепер покупець Defender може обрати нове оформлення сидінь класу преміум, модернізовану мультимедійну систему та один з чотирьох контрастних кольорів даху.
Комплектацію було значно поліпшено минулого року. Зокрема, було представлено дизельний двигун 2,2 л, вентильовані диски, поліпшення в деталях інтер’єру та нові пакети опцій для версій комплектації «S» і «SE». Також було додано три варіанти обмежувача швидкості для корпоративних клієнтів, що бажають ефективно контролювати витрати на пальне.
«Привабливість Land Rover Defender була підсилена тим, що тепер клієнт може поліпшити свій комфорт під час водіння та додати яскравих, індивідуальних рис у вигляді добірки контрастних кольорів для даху. Спираючись на потужний 2,2-літровий дизельний двигун та його всюдихідні можливості, культовий Defender зберігає свій привабливий імідж витривалого і надійного автомобіля, що приніс йому славу, але тепер ця модель пропонує клієнту ще більше вибору», – говорить Джон Едвардз (John Edwards), директор бренду Land Rover на світовому рівні.
ТРИ НОВІ ВАРІАНТИ ВИБОРУ
У 2012 році в Defender з’явилася низка нових пакетів опцій у доповнення до комплектацій «S» і «SE». Тепер клієнти можуть додатково поліпшити зовнішність, комфорт та діапазон можливостей Defender завдяки трьом новим пунктам у переліку додаткового обладнання, а також двом новим кольорам кузова: Barolo Black і Havana.
Вибір контрастного даху
Гарні нові контрастні кольори даху відтепер можна обрати в сполученні з більшістю кольорів палітри кузова Defender. У доповнення до стандартного Fuji White на вибір клієнту пропонуються Santorini Black, Indus Silver, Orkney Grey і Firenze Red. Firenze Red, наприклад, можна обрати у сполученні кольором даху Santorini Black, а Baltic Blue – з Indus Silver.
Новий вишуканий варіант виконання сидінь
Сидіння преміум з частковим оздобленням шкірою, які повторюють контури вашого тіла, пропонуються водію та передньому пасажиру. Спинки прикрашено логотипом Land Rover. Сидіння виконано так, щоб природним чином підвищувати підтримку та комфорт водія навіть на найскладнішому бездоріжжі. Крім того, підголівник має помітний прострочений шов по центру, що було додано і для стандартного сидіння в Defender.
Модернізована автомобільна розважальна система
Базова аудіосистема для Defender має CD-плеєр на один диск, USB-порт, вхід Aux та підсилювач 4×50 ват. За додаткову плату можна замовити Bluetooth і мікрофон з дистанційним керуванням. Але клієнт може додати ще більше вдосконалень, замовивши аудіосистему Alpine Hi Line 150W з низькопрофільним сабвуфером та коаксіальними динаміками 10 см натомість стандартних.
Як і раніше, Land Rover Defender пропонує чотири пакети опцій з таким вмістом:
Comfort Pack (Комфорт) – кондиціонер, CD-плеєр із входом AUX та пакет «convenience» (зручність).
Exterior Pack (Екстер’єр) – решітка та окантовка фар Brunel, дах, колісні арки та бокові підніжки у колір кузова.
Leather Pack (Оздоблення шкірою) – частково оздоблені шкірою сидіння, оздоблене шкірою кермо – для всіх типів кузова.
Off-Road Pack (Бездоріжжя) – ABS, колісні диски для важких умов експлуатації, шини MTR, буксирувальний пристрій та захист днища кузова.
За додаткову плату пропонується простий чорних м’який дах для Pick Up (пікапа) і простий бежевий для 110 Double Cab Pick Up (пікапа з подвійною кабіною). Обидва м’які дахи доповнюють існуючі варіанти.
Усі версії моделі мають тоноване скло. Клієнт може обрати частково оздоблені шкірою сидіння або нові вишукані сидіння повністю оздоблені шкірою.
Дизель 2,2 л
У 2012 році дизельний двигун 2,2 л замінив дизель 2,4 л. Новинка не поступається попереднику потужністю, крутним моментом та паливною економічністю, але замість кришки для захисту бід бруду було встановлено повноцінну шумопоглинальну кришку двигуна, яка знижує рівень шуму від мотору, що робить керування автомобілем приємнішим.
2,2-літровий дизель розвиває 122 к. с. на частоті 3500 об/хв і крутний момент 360 Нм на частоті 2000 об/хв, що дозволяє автомобілю розганятися від нуля до 100 км/год за 14,7 с і розвивати максимальну швидкість 145 км/год. Викид CO2 у змішаному циклі випробувань складає 266 г/км для Defender 90 і 295 г/км для 110 і 130.
Шестиступінчата коробка передач GFT MT 82 має чудовий діапазон передавальних чисел, високу найвищу передачу для їзди автотрасою та поліпшену здатність до роботи на бездоріжжі. Знижена перша передача забезпечує дуже повільний хід, що робить буксирування на дорозі та бездоріжжі значно легшим. Крутний момент на низьких обертах також допомагає поліпшити прискорення під час переходу між передачами, а довга шоста передача забезпечує комфортну, швидку та економічну їзду на реальній автотрасі. Завдяки використанню шестерень зі шліфованими зубцями як у коробці передач, так і в роздавальній коробці трансмісія працює плавно і тихо.
Багатофункціональний інтер’єр
Торпедо Defender, як і раніше, зроблено із суцільного литого блока, закріпленого на міцній сталевій рейці, що допомагає усунути небажані шуми. Прилади надають водію чітку і зрозумілу інформацію, показання підсвічуються світлодіодами. Багатофункціональні полиці для зберігання речей розташовано зручно як для водія, так і для пасажира. Покупець автомобіля може обрати одну з двох консолей: у вигляді практичного відкритого лотка, де всі речі будуть напохваті, або велику консоль з кришкою з вражаючою місткістю 14 літрів.
Потужна система обігріву та вентиляції спроможна витримати навіть екстремальні кліматичні умови та має алюмінієві пластинчато-ребристі теплообмінники, які дозволяють їй працювати надзвичайно ефективно.
Високі передні сидіння призначені для поліпшення максимальної підтримки для спини та ергономіки підголівників навіть у найскладніших умовах руху. Крім того, для другого ряду використано міцні сидіння з надійною підтримкою. У версіях 110 Station Wagon, 110 Double Cab Pick Up і 130 Crew Cab три пасажири можуть з комфортом розміститися на асиметрично розділеному сидінні другого ряду. Модифікації Station Wagon мають підпружинений механізм складання, що допомагає складати сидіння під час перевезення великих вантажів та вантажів незручної форми.
Пасажири другого ряду сидінь Defender 90 Station Wagon отримують у своє розпорядження пару роздільних повнорозмірних задніх сидінь, звернених за ходом руху. Ці сидіння, що забезпечують відмінний комфорт, також можна замовити як опціональні сидіння третього ряду для 110 Station Wagon. Отримати до них доступ можливо або через задні двері, або склавши сидіння другого ряду. Їх можна легко скласти, зняти та розмістити у вантажному відсіку, поклавши на бік.
Добірка оздоблення для сидінь включає повністю оббивку вінілом та тканиною, а також стандартне часткове оздоблення шкірою та новий вишуканий варіант повного шкіряного оздоблення. Триточкові ремені безпеки встановлюються на всіх сидіннях.
Унікальна автомобільна архітектура
Унікальна автомобільна архітектура Defender залишається незмінною. Рама шасі пропонується в трьох варіантах колісної бази, а також у стандартному та посиленому форматі (для додаткового збільшення вантажопідйомності). У масовому виробництві випускаються 14 окремих типів кузова – від пікапів і варіантів з м’яким дахом до автомобілів з подвійною кабіною та універсалів. До того ж, відділ «Проектовання на замовлення» компанії Land Rover пропонує низку додаткових варіантів – від стандартних кузовів з відкидними бортами чи кузов-фургонів до автомобілів, зроблених з урахуванням особливих вимог клієнта.
Примітки:
Починаючи з 1948 року Land Rover випускає надійні повнопривідні автомобілі, що відкривають дійсно безмежні можливості модельного ряду. Defender, Freelander 2, Discovery 4, Range Rover Sport, Range Rover і Range Rover Evoque визначають світовий сегмент повнопривідних автомобілів, здійснюючи експорт 78 % цих моделей в 140 країн світу.
Land Rover бере участь у вирішенні проблем, пов’язаних із зміною клімату, і з вересня 2006 виділення вуглекислого газу внаслідок виробничої діяльності Land Rover і використання автомобілів у Великобританії було збалансовано завдяки провідній у галузі програми, яка виконується організаціями із збереження клімату.